וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי יערוך "שינויים בהרכב". בקרואטיה שני בכירים יודחו

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 20:28

מאמן נבחרת איטליה "מצפה מהשחקנים ללמוד מהטעויות נגד ספרד", ועדכן: "דימרקו החלים ויהיה כשיר". קייזה וז'ורז'יניו עשויים לנוח, דאליץ' צפוי לספסל את פרישיץ' וברוזוביץ' (ב', 22:00, ספורט1)

תקציר ה-2:2 של קרואטיה מול אלבניה בבית ב' של יורו 2024/ספורט1

קרואטיה

אחרי שהגיעה לפחות לחצי הגמר בשלושה מארבעת הטורנירים הגדולים האחרונים, קרואטיה עלולה להיות מודחת מיורו 2024 כבר בשלב בתים, כשעל מנת להימנע מכך היא תהיה חייבת לנצח את איטליה מחר (שני, 22:00, ספורט1) במסגרת המחזור האחרון בבית ב'. המאמן זלטקו דאליץ', שמבין את גודל השעה, צפוי לבצע שינוי דרמטי בהרכב ולהוריד ממנו שני שחקנים בכירים, בעלי מניות רבות בהצלחות של הנבחרת בשנים האחרונות.

נראה כי מרצלו ברוזוביץ' הוותיק יאבד את מקומו ב-11, והוא לא היחיד מה"גווארדיה הוותיקה" שאמור להתחיל על הספסל. גם איבן פרישיץ', שפתח במשחק ה-2:2 מול אלבניה, אמור לחזור להיות מחליף כפי שהיה במחזור פתיחת היורו. בנוסף, יושקו גברדיול ישחק שוב כמגן שמאלי, כמו נגד ספרד, לאחר שבמשחק האחרון תופקד כבלם. מי שיקבלו את המקום בהרכב ההתקפי הם מריו פשאליץ' ולוקה סוצ'יץ', שעלו במחצית השנייה בשני המשחקים הראשונים.

איבן פרישיץ', נבחרת קרואטיה. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
ישוב לספסל. פרישיץ'/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP

איטליה

בדומה לקרואטיה, גם אלופת אירופה החלה את היורו בעצלתיים, אבל לשמחתה השלימה מהפך בזק בניצחון על אלבניה ולספרד נכנעה 1:0 רק משער עצמי מביך במיוחד ועל כן גם נקודה תספיק לה כדי להעפיל לנוקאאוט. במקרה של הפסד היא כבר לא תהיה תלויה בעצמה, כי תישאר עם שלוש נקודות ותרד למקום השלישי בהנחה שאלבניה לא תנצח את ספרד במקביל, אחרת תסיים אחרונה בית.

גם באיטליה צפוי לפחות שינוי אחד, שנכפה על המאמן לוצ'אנו ספאלטי בשל כשירותו החלקית של המגן השמאלי פדריקו דימרקו. לאחר שספג מכה בשריר התאומים הימני במהלך המפגש עם ספרד, דימרקו עוד לא התאושש לחלוטין ואתמול הוא פספס אימון שני ברציפות. כנראה שאנדראה קמביאסו יפתח במקומו. בנוסף, ספאלטי שוקל להעניק לפדריקו קייזה מנוחה ולאפשר לו לעלות מהספסל במהלך המחצית השנייה כשהוא רענן ויכול לנצל את המהירות שלו בכנף, אחרי 141 דקות ששיחק ביורו עד כה. ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם שגם ניקולו פאג'ולי, קשר יובנטוס צפוי לקבל הזדמנות וכנראה שיפתח במקום ז'ורז'יניו.

ספאלטי אמר לקראת המשחק החשוב: "זה משחק שיכול להשפיע על ההיסטוריה שלנו, אנחנו מוכנים אליו. כמובן שלא אהבתי איך ששיחקנו מול ספרד, אבל אני מצפה מהשחקנים ללמוד מכך. נצטרך להיות רגועים יותר ולהחזיר יותר בכדור נגד נבחרת מנוסה כמו קרואטיה. לא עשיתי שינויים בהרכב מאלבניה לספרד, והפעם אני חושב שכן אעשה זאת. דימרקו? הוא החלים מהפציעה. הוא יצטרך לעבור עוד כמה בדיקות, אבל נראה שהוא כשיר לשחק".

יש לציין שלאיטליה ארבעה סכנים שייעדרו מהמשחק הבא אם יספגו כרטיס צהוב: ריקרדו קלאפיורי, בריאן כריסטנטה, לורנצו פלגריני וג'אנלואיג'י דונארומה.

עוד בוואלה

טרגדיה באמצע החגיגה: עוזר מאמן קרואטיה היה עד לאסון

לכתבה המלאה
פדריקו דימרקו נבחרת איטליה. GettyImages
אבידה גדולה צפויה לנבחרת איטליה. פדריקו דימרקו/GettyImages

הרכבי הקבוצות

שופט: דני מאקלי (הולנד)
אצטדיון: רד בול ארנה (לייפציג)
קהל: 38322

משחק נוסף ביום שני:

אלבניה - ספרד (22:00, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully