וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באמצע החגיגה: עוזר מאמן קרואטיה היה עד לאסון

איביצה אוליץ' איחר לשוב לבית המלון אחרי ה-2:2 נגד אלבניה. רק אחרי שהגיע הבין את פשר פקק התנועה: שלושה אנשים בני משפחה אחת נהרגו בתאונה קשה

תקציר ה-2:2 של קרואטיה מול אלבניה בבית ב' של יורו 2024/ספורט1

אליפות אירופה בכדורגל היא חגיגה גדולה ומהדורת 2024 נערכת בגרמניה שיודעת לארח אירועי ספורט גדולים. אלא שבמקביל לסיפורי הכדורגל מהצמרת העולמית, החיים נמשכים כסדרם והם כוללים גם טרגדיות. באחת כזו נתקל עוזר מאמן נבחרת קרואטיה, איביצה אוליץ'.

חלוץ העבר בן ה-44, שמכיר את גרמניה היטב משנותיו בבאיירן מינכן, המבורג, וולפסבורג והרטה ברלין, חזר אתמול (רביעי) למחנה הנבחרת אחרי ה-2:2 נגד אלבניה ברכב פרטי ולא באוטובוס של השחקנים. בדרך לברנדנבורג הוא נתקע בפקק ארוך ועד מהרה התבררה הסיבה: תאונת דרכים קטלנית.

אוליץ' יצא מהרכב, שוחח עם השוטרים ושמע מהם שבמרחק של פחות מ-200 מטרים משם התרחשה תאונה קשה. בשלב הזה הוא כמובן לא ידע מה התוצאה, אבל אחרי שהפקק השתחרר והוא הגיע לבית המלון, הוא התבשר על מימדי האסון: שלושה הרוגים, כולם בני משפחה אחת.

מסתבר שהנהג בן ה-59 איבד שליטה על הרכב בו נהג והתנגש בשני עצים בשולי הדרך. הוא נהרג במקום וכך גם אשתו בת ה-47 ובתם בת ה-19. "לא רצינו לבהות, רק רצינו למתוח קצת איברים", סיפר מדוע יצא מהרכב (וצולם על ידי אזרחים שזיהו אותו), "רק אחר כך קרתי כמה התאונה הייתה קשה". ההתאחדות הקרואטית פרסמה הודעה רשמית בה הביעה צער על ההרוגים.

מאמן נבחרת קרואטיה, זלטקו דאליץ', עם עוזר המאמן איביצה אוליץ'. Jürgen Fromme - firo sportphoto, GettyImages
איביץ' בתכלת, לצד המאמן דאליץ'/GettyImages, Jürgen Fromme - firo sportphoto

קרואטיה התחילה את יורו 2024 בצורה מאכזבת, עם תבוסה 3:0 לספרד ו-2:2 נגד אלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully