וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשחק על המשטח היקר בהיסטוריה?

פנאתינייקוס מעוניינת להכניס לשימוש במשחקי הקבוצה בעונה הקרובה משטח לד ייחודי שעלותו נעה בין 1.5 מיליון ל-2 מיליון יורו. החידוש היקר כבר נוסה באולסטאר ה-NBA ובפיינל פור ליגת האלופות

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

פנאתינייקוס רק סיימה את העונה בשבוע שעבר לאחר שביצעה מהפך דרמטי מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 בסדרת הגמר מול יריבתה הנצחית אולימפיאקוס, ואליפות ראשונה אחרי שלוש שנים, הישג שהצטרף לזכייה ביורוליג אחרי 13 שנה. ולמרות שעוד לא ברור האם פאו תצליח לשמור על הבכורה באירופה או בליגה היוונית, לפחות בדבר אחד היא תהיה ראשונה, כשלפי דיווחים באירופה, הקבוצה מתכננת להכניס חידוש מסקרן דווקא בנוגע למשטח עליו משחקים, כשהפרקט הקלאסי והידוע יוחלף במשטח לד מזכוכית, שצפוי לעלות בין 1.5 מיליון ל-2 מיליון יורו.

עדיין לא ברור מתי המשטח יותקן אך הכוונה אצל אלופת אירופה היא להתקינו עד תחילת העונה או במהלך חלון הנבחרות של פיב"א בפברואר 2025.

המשטח החדשני יאפשר לאימפריה בירוק לפרסם פרסומות מתחלפות על הפרקט במהלך המשחק, בניגוד למדבקות פרסומת שאינן מוחלפות תוך כדי משחק, והיעדרן של מדבקות פיזיות אמור להוריד את הסיכוי לפציעות, משום שכבר קרו מקרים בשנים האחרונות ששחקנים החליקו על המדבקות ונפצעו כתוצאה מכך.

המשטח, שאושר למשחקי כדורסל על ידי פיב"א ב-2022, יאפשר להוסיף היבטים סטטיסטיים לחווית המשחק ויאפשר לעקוב אחר נתונים ומיקומים של שחקנים לאורך המשחק, עוד בזמן אמת.

משטח לד בשימוש במהלך אולסטאר 2024. Stacy Revere, GettyImages
חידוש יקר במיוחד בדרך לאתונה. משטח לד בשימוש באולסטאר 2024/GettyImages, Stacy Revere

המשטח המהפכני הושק במגרשי הכדורסל לראשונה באליפות העולם בכדורסל נערות בקיץ 2023 בויז'ינק סנטר במדריד. המשטח נוסה גם במהלך שבוע האולסטאר 2024 באינדיאנה, ובפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א העונה בבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully