וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס השלימה מהפך אדיר מול אולימפיאקוס וזכתה באליפות

סלוקאס (29 נק') כיכב ב-82:87 הדרמטי, כשאלופת היורוליג הפכה פיגור 2:0 ל-2:3 בסדרת הגמר ביוון וחגגה אליפות מספר 40. באיירן אלופת גרמניה

משחק האליפות של ריאל מדריד בליגה הספרדית בכדורסל/ספורט1

פנאתינייקוס השלימה הערב (שישי) קאמבק אדיר ועונה קסומה, לאחר שניצחה 82:87 את אולימפיאקוס במשחק החמישי והמכריע של סדרת הגמר היווני המותחת וזכתה באליפות ה-40 בתולדותיה. הירוקים כבר פיגרו 2:0 בסדרה, אבל חזרו לחיים עם ניצחון ביתי, השוו עם דרמה באולמה של היריבה המרה והערב חגגו לעיני הקהל הביתי באואקה בתום דרמה אדירה - כמעט שלושה שבועות אחרי שזכו כזכור ביורוליג.

הבעלים ינאקופולוס הגיע למשחק למרות שהורחק, כשלטענתו העונש לא תקף לאור הערעור שהגיש. הוא ראה כיצד אולימפיאקוס פותחת בסערה ועולה ליתרון 4:15, אבל קוסטאס סלוקאס וחבריו צימקו לפיגור שתי נקודות בלבד בסיום הרבע הראשון, עלו ליתרון ראשון במהלך הרבע השני וכבר הוליכו בפער דו-ספרתי שצומק מעט לפני ההפסקה (39:48).

אולימפיאקוס פתחה טוב גם את המחצית השנייה וכבר הפכה ל-54:56 ולאחר מכן גם 61:64, אבל המארחת חזרה להוביל למרות הורדת הילוך של סלוקאס (25 נקודות במחצית הראשונה, 4 לאחריה) וכבר עלתה ליתרון תשע ברבע הרביעי. האדומים לא ויתרו והקטינו בדקת הסיום לנקודה בלבד בזכות שלשות של אלק פיטרס וקוסטאס פפאניקולאו, אבל קליעות עונשין שמרו על פער שלוש, אולימפיאקוס כשלה בהוצאת כדור חוץ שבע שניות לסיום והשמפניות שוב נפתחו באואקה.

הפער נשמר למרות ניסיונות קאמבק נוספים של האדומים, והשמפניות שוב נפתחו באואקה. סלוקאס כיכב עם 29 נקודות, כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת, כשסיוע העניקו לו ג'ריאן גרנט (כולל דאנק אחד עוצמתי) וקנדריק נאן עם 13 כל אחד ומתיאס לסור עם 11. פיטרס קלע 21 עבור המפסידה שנאלצה להסתפק בגביע בלבד (ניצחה את פאו בגמר) ונפרדה מהאליפות אחרי שתי זכיות.

שחקני באיירן מינכן כדורסל חוגגים אליפות. Maryam Majd, GettyImages
שחקני באיירן מינכן מניפים/GettyImages, Maryam Majd

באיירן מינכן החזירה את אליפות גרמניה בכדורסל אחרי חמש שנים, בזכות ניצחון חוץ 82:88 בברלין על אלבה והשלמת 1:3 בסדרת הגמר. זו האליפות השישית של הבווארים, בעונה בה קבוצת הכדורגל איבדה את התואר אחרי 11 זכיות רצופות, והיא גם השלימה דאבל בעונת הבכורה של פאבלו לאסו על הקווים.

אלבה קיוותה להשוות את הסדרה ולכפות משחק חמישי ומכריע, אבל שמטה יתרון של 10 נקודות במהלך הרבע השני. באיירן חתמה את הרבע השלישי עם ריצת 0:11 וספגה במהלכו שש נקודות בלבד, בדרך לניצחון חוץ שני בסדרה. המצטיין במשחק היה קרלוס אדוארדס, שלהט עם 29 נקודות, כולל 7 מ-10 מחוץ לקשת. בראון הוביל את אלבה עם 25 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, כשהמועמד למכבי תל אביב יוהאנס טימן תרם 9 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully