וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנצ'לוטי "משימה מפרכת למצוא איזון בריאל מדריד"

לפי דיווחים בספרד, ההכנות אצל אלופת אירופה כבר החלו, כאשר יש ניסיון למצוא מחליף לטוני קרוס, ותהיות שעולות לגבי המקום של בלינגהאם לאחר הגעת אמבפה

שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024/רויטרס

העונה של ריאל מדריד נגמרה רק לפני פחות מחודש לאחר הגמר של ליגת האלופות מול דורטמונד, והיבשת כולה מתרכזת ביורו בגרמניה, אבל מאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ'לוטי, לא נח ולפי דיווחים בספרד הוא כבר בעיצומן של ההכנות לעונה הבאה.

העונה הבאה של אלופת אירופה תהיה מורכבת במיוחד עבור המועדון, שכן חלק ניכר מהשחקנים יחזרו לאימוני הקבוצה ולמשחקי ההכנה ישירות מהיורו והקופה אמריקה, אך גם הקבוצה המדרידאית תשתתף בלא פחות משישה מפעלים שונים בעונה הבאה: הליגה הספרדית, ליגת האלופות, גביע המלך הספרדי, הסופרקופה הספרדי, הסופרקאפ האירופי, גביע העולם למועדונים, כאשר במקרה של המפעל האחרון ברשימה, אנצ'לוטי עורר שערורייה בחודש האחרון והמועדון מיהר להכחיש את אמירותיו בנושא, מה שגרם לו לחזור בו.

בספרד מדווחים כי למאמן האיטלקי "תהיה משימה מפרכת בלמצוא איזון ולהעניק לשחקנים שביעות רצון", כשלמאמן האיטלקי הזדמנות גדולה להוביל את ריאל לזכות באליפות שנייה ברציפות, הישג שאף מאמן לא השיג במועדון מאז ליאו בינהאקר, שזכה באליפות ספרד 3 פעמים ברציפות בעונות 1987-1989.

אחד האתגרים המדוברים עבור המאמן הוא לגבי השאלה היכן להציב את ג'וד בלינגהאם, שלאחר הפציעה בכתף מול ראיו וייקאנו, וככל שהתקדמה העונה, החל לשחק פחות ופחות בהתקפה. לבלינגהאם 23 שערים ו-13 בישולים ב-42 משחקים בכל המסגרות העונה, וקיליאן אמבפה אמור לתפוס את מקומו של בלינגהאם בהתקפה, ולגרום לכך שהשחקן האנגלי יוסט לאחור עוד קצת, דבר שישפיע באופן די מתבקש, על התקפת ריאל.

שחקן ריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם, מול שוער בורוסיה דורטמונד, גרגור קובל. רויטרס
יוסט עוד לאחור בעקבות הגעת אמבפה? בלינגהאם בגמר האלופות האחרון/רויטרס

אתגר נוסף, הוא היעדרו של טוני קרוס שפורש הקיץ מכדורגל מקצועני, כאשר אחד השמות האפשריים להחליפו הוא אדריאן ראביו.

ריאל תחל את ההכנות לעונה הקרובה כבר ב-15 ביולי, כאשר כבר ב-14 באוגוסט היא תתמודד בסופרקאפ האירופי מול אטאלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully