וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשא ומתן בעיצומו: באיירן מנסה לצרף את צ'אבי סימונס

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 19:48

הבווארים מנהלים מגעים עם פריז סן ז'רמן על השאלה והתחייבות לרכישה ביותר מ-60 מיליון יורו. בלוטי סיכם בקומו, בלם אשדוד חזר הביתה

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

העברות

* ויטיניה הפורטוגלי, ששיחק העונה כמושאל ממארסיי לגנואה, נרכש סופית על ידי האיטלקים שישלמו עבורו 20 מיליון יורו.

* רדאמל פלקאו חזר הביתה. החלוץ הקולומביאני בן ה-38 עזב את ראיו וייקאנו הספרדית עם סיום חוזהו וחתם בקבוצת מיז'ונריוס הקולומביאנית.

* פאולו ואנולי, מגן העבר של פארמה, פיורנטינה ולרגע גם נבחרת איטליה (שער אחד בשתי הופעות), מונה למאמנה החדש של טורינו אחרי שהעלה ליגה את ונציה, שקיבלה פיצוי בסך 800 אלף יורו. המאמן בן ה-51 חתם לשנתיים כמחליפו של איבן יוריץ', אוזביו די פרנצ'סקו מיועד להחליפו אצל העולה החדשה.

* הכוכב האדום בלגרד הודיעה על רכישתו של פומה רודריגס, שחקן כנף פנמי בן 26 שבשנתיים האחרונות שיחק בפמליקאו הפורטוגלית. הוא כבש שער בודד ובישל עוד חמישה בעונה החולפת וינסה להרשים לפחות בשלוש השנים הבאות בסרביה.

* קלארק רוברטסון, הבלם הסקוטי ששיחק בעונה החולפת במ.ס. אשדוד, חזר למולדתו וחתם לשנתיים בדנדי.

פלקאו חזר לקולומביה לקראת הפרישה

שמועות

* פלוריאן פלטנברג מדווח: באיירן מינכן מנסה להחתים את צ'אבי סימונס באופן מיידי. המגעים עם פריז סן ז'רמן הם על השאלה כעת עם התחייבות לרכישה ב-60-70 מיליון יורו בקיץ הבא. ר.ב. לייפציג עדיין רוצה להשאיר את הכוכב ההולנדי בן ה-21, ובעסקה מעורבת גם פ.ס.וו איינדהובן שמחזיקה באחוזים.

* ליליאן בראסייה, שכבש 3 שערים ב-30 משחקים בברסט העונה החולפת, והיה חלק מהעונה המוצלחת של המועדון הצרפתי עם השגת כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, בדרך לחתימה באולימפיק מארסיי, כך לפי דיווח של פבריציו רומנו.

* אדריאן ראביו הופך לשחקן חופשי בעוד עשרה ימים ואחרי ששמו נקשר עם מעבר למנצ'סטר יונייטד, מדווח כעת כי גם ריאל מדריד בוחנת אפשרות לצרפו כמחליף לטוני קרוס שפורש. יובנטוס עדיין לא ויתרה על שרותיו ותציע לו הארכת חוזה בימים הקרובים.

* ב"טלגרף" פורסם שמנצ'סטר יונייטד החליטה להפעיל את סעיף השחרור של ג'ושוע זירקזי ההולנדי שעומד על 33.8 מיליון ליש"ט. הוא יעזוב את בולוניה בוודאות ונראה שהתחנה הבאה תהיה באולד טראפורד, אם כי גם מילאן מביעה עניין רב בשירותיו והשאלה הגדולה אם תוכל להתחרות באנגלים.

* האנזי פליק, מאמנה החדש של ברצלונה, דורש לשים סאגת המגן הימני ולאור העובדה שספק אם ז'ואאו קאנסלו ימשיך בקבוצה, דרש לשים בעדיפות עליונה את רכישת ג'רמי פרימפונג ההולנדי ששייך לבאייר לברקוזן ולא ישוחרר בקרוב, גם כי חוזהו מסתיים רק ב-2028.

* חואן מירנדה, אקס ברצלונה וכיום בריאל בטיס, קרוב לפורטו. המגן השמאלי מסיים חוזה ועל פי הדיווחים הצליחו ראשי הדרקונים לשכנע אותו לבחור בהם כמועדון הבא שלו.

* צ'לסי מגלה עניין בבלם הצעיר של בוקה ג'וניורס, ארון אנסלמינו. בארגנטינה מדווחים שבשחקן ההגנה, יליד 2005, מתעניינות קבוצות נוספות ושצ'לסי טרם הגישה הצעה, אך בוחנת את האפשרות לעשות זאת.

* אתלטיקו מדריד מחפשת שוער לאור האפשרות ששני שועריה הראשונים יעזבו - מולדובן הצהיר על רצונו להיות שוער ראשון וגם אובלק עשוי לנסות להשתדרג - והשם החם הוא של איליה פומאזון, הרוסי בן ה-27 שהעונה הושאל מצסק"א מוסקבה לאוראל.

* יממה אחרי שפורסם כי מקורבים לאביו של רפאל לאאו מאשרים שהם בוחנים אפשרות לעבור לאל הילאל הסעודית, פורסם באיטליה כי מילאן קיבלה מהם הצעה עבורו בגובה 100 מיליון יורו ומכאן שהרוסונרי בדילמה גדולה גם כן אם לשחרר את הכוכב.

* אנדראה בלוטי הסכים להצעה מקומו וצפוי לעבוד תחת ססק פברגאס בעונה הבאה. העולה החדשה לסרייה A תשלם 5 מיליון יורו לרומא עבור החלוץ בן ה-30 ששיחק העונה כמושאל בפיורנטינה.

* אסטון וילה במו"מ מתקדם עם אברטון לרכישת שחקן הכנף לואיס דובין, שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה אחרי שנודע כי אברטון תרכוש מאסטון וילה את טים אירוגבונאם עבור כ-9 מיליון ליש"ט.

* בורוסיה דורטמונד מחפשת מגן שמאלי אחרי עזיבת איאן מאטסן והשם החם הוא של פרדי קאדיולו הטורקי, שחקן הנבחרת שמוערך מאוד על ידי המאמן נורי שאהין. פנרבחצ'ה לא צפויה לוותר עליו בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully