וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שרף חתם באולם: "כישרון מיוחד שרוצים לפתח"

ילד הפלא של הכדורסל הישראלי מצטרף לאחת מחממות הכדורסל הטובות באירופה: "שמעתי הרבה דברים טובים, כבר לא יכול לחכות"

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

בן שרף חתם היום (חמישי) באופן רשמי ברציופארם אולם הגרמנית, שנחשבת לחממת שחקנים מדופלמת שייצאה כמה וכמה שחקנים ל-NBA בעבר. "אנחנו מאושרים לצרף עוד כישרון צעיר שבחר בנו", אמר המנהל המקצועי טורסטן ליבנאט. "בן הציג כישורים מרשימים גם כמוציא לפועל וגם כפליימייקר. חרף גילו הצעיר, הוא כבר הוכיח שהוא מסוגל להשתמש בכישורים הללו לטובתו גם בבוגרים. החכמה לו בשני צידי המגרש הופת אותו לכישרון מיוחד שאנחנו רוצים לפתח".

"אני ממש מחכה להתחיל לשחק באולם", אמר ילד הפלא של הכדורסל הישראלי. "זה אחד המועדונים המובילים בגרמניה ובאירופה, עם סיפורי הצלחה גדולים - בעיקר בפיתוח שחקנים צעירים כמוני. שמעתי הרבה דברים טובים על המועדון, העיר והאוהדים, ואני כבר לא יכול לחכות לפגוש את כולם".

שרף הפך העונה לשחקן מוביל בליגת העל, כששימש חלק חשוב בעונה הנהדרת של עירוני קרית אתא. הוא סיים עם ממוצעים של 10.7 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק במסגרת הליגה, ו-9.3 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים במסגרת הפלייאוף.

בן שרף, עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
מצטרף לחממה לגידול כשרונות. שרף/מאור אלקסלסי

הגארד הישראלי בן ה-18 נכנס לנעליים הגדולות של חואן נונייס, שהצעיד את הקבוצה לשמינית גמר היורוקאפ ולגמר הגביע הגרמני בעונה החולפת, ונמצא בדרכו לחתימה בברצלונה. מלבדו, עברו באולם בין היתר גם קיליאן הייז (לפני שנבחר שביעי בדראפט 2020), ולצידו אמורים לשחק שני כישרונות בולטים נוספים מצרפת שנמצאים במעקב צמוד של אנשי NBA: נואה אסנגה בן ה-17, ביגמן שמסומן כאחד הכישרונות הבולטים באירופה; והפורוורד פאקום דאדייה, בן 18, שגם הוא כבר החל לקבל דקות בקבוצה הבוגרת.

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully