וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקירי התעלה אפילו על רונאלדו, רוברטסון מאמין

כוכב שוויץ הפך לאירופי הראשון שכובש בשישה טורנירים רצופים (יורו ומונדיאל), קפטן סקוטלנד אופטימי לקראת מחזור הסיום: "ככה אנחנו צריכים להיראות"

תקציר: סקוטלנד - שוויץ 1:1/ספורט1

סקוטלנד לא ניצחה משחק במסגרת אליפויות אירופה מאז ה-0:1 על שוויץ ביורו 1996. הערב (רביעי) היא רצתה לחזור על ההישג הזה. אלא ששתי הנבחרות נפרדו ב-1:1, תוצאה שמשרתת היטב את השוויצרים, שעם ארבע נקודות משני משחקים, הבטיחו מעשית את המקום השני והכרטיס לשלב הבא. אחרי שהושפלו מול גרמניה במשחק הפתיחה, הסקוטים הפעם עלו עם נחישות גדולה, כשברקע הקהל התומך שלהם ובדקה ה-13 פצצה של סקוט מקטומיניי פגעה בפביאן שר וחדרה פנימה. אלא ששוויץ היתה טובה יותר גם לפני הגול הזה ובדקה ה-26 ג'רדאן שאקירי, מי אם לא הוא, קבע את תוצאת הסיום עם פצצה ברגל שמאל ולמעשה שלח את נבחרתו לשמינית הגמר. הסקוטים ניסו להשיג את ההכרעה אבל הנלי נגח לקורה (66) והנבחרת הבריטית החביבה תיאבק עם הונגריה במחזור הסיום על הזכות לא לסיים אחרונה, כאשר המנצחת עשויה גם להעפיל לשמינית הגמר. שאקירי הפך לאחר השער שלו לאירופי היחיד שכובש בשישה טורנירים גדולים רצופים (יורו ומונדיאל). רונאלדו יעשה את זה גם אם יכבוש בהמשך הטורניר.

סילבן וידמר נבחרת שוויץ במאבק עם אנדרו רוברטסון סקוטלנד. רויטרס
עדיין מאמין. אנדי רוברטסון/רויטרס

אנדי רוברטסון הקפטן הסקוטי המשיך להאמין בסיכויי נבחרתו כשאמר: "זה היה יותר דומה למה שאנחנו שואפים להיות. היינו אגרסיביים. פתחנו בצורה חלומית, היו לנו מצבים, אבל גם להם. אנחנו צריכים להתאושש ולתת את הכול מול הונגריה".

סטיב קלארק המאמן הסקוטי אמר לאחר המשחק: "לא הופענו למשחק הראשון. אנחנו קבוצה טובה כשאנחנו משחקים. צריך לשכוח את המשחק הראשון, זה היה פשוט לילה רע. הערב היינו נחושים ללחוץ אותם, להיות צמודים לכדור ולעלות גבוה יותר במגרש. חשוב לציין ששיחקנו מול נבחרת שוויץ מצוינת".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

במחזור הסיום בבית א' ביום ראשון ב-22:00 (שידורים ישירים בספורט1 ובספורט3), סקוטלנד תפגוש את הונגריה וגרמניה תשחק נגד שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully