וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"קיקר" מדווחים: באיירן מינכן קיבלה החלטה לגבי דניאל פרץ

אחרי שדובר על השאלה לקבוצה אחרת, ב"קיקר" טוענים שבקבוצה החליטו להשאיר את הישראלי בגלל שנוייר ואולרייך מועדים לפציעות

מחוץ לקווים 18.06.2024/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

הדיווחים ההפכפכים בגרמניה אודות עתידו של דניאל פרץ, נמשכים. היום (רביעי) מדווחים ב"קיקר" על שינוי כיוון של באיירן מינכן וכוונה של הענקית הגרמנית להשאיר את השוער הישראלי גם בעונה הבאה. הסיבה - כך על פי הדיווח - נעוצה בכך שמנואל נוייר וסוון אולרייך מתבגרים ומועדים לפציעות יותר מבעבר, ולכן ישנו רצון להשאיר שוער שלישי ברמה גבוהה יחסית.

רק אתמול דיווחו ב"בילד" שישנה אפשרות שבוכום תשאל את הישראלי לעונה הקרובה. בתחילת החודש עלו אופציות נוספות בדמותן של אוניון ברלין, נוטינגהאם פורסט, סלטיק, ויאריאל, בטיס, ברונדבי ופ.צ. קופנהאגן.

השוער הישראלי שימש בעיקר כמחליף של סוון אולרייך כשנוייר נעדר, אבל פתח ושיחק 90 דקות בניצחון 0:4 על מונסטר בסיבוב הראשון בגביע הגרמני. אחרי שנוייר חזר לפעילות, פרץ הפך להיות שוער שלישי. מחזור אחד לסיום העונה הוא ערך הופעת בכורה בליגה כשנכנס כמחליף במקום נוייר ל-17 הדקות האחרונות במשחק נגד וולפסבורג.

שוערי באיירן מינכן, מנואל נוייר, דניאל פרץ. Marcel Engelbrecht, GettyImages
יישארו ביחד? פרץ ונוייר/GettyImages, Marcel Engelbrecht

פרץ התחיל את העונה שעברה במכבי תל אביב ושיחק איתה ב-5 משחקים במוקדמות הקונפרנס ליג, לפני שנמכר לבאיירן תמורת כ-5 מיליון יורו בסוף אוגוסט - כשמנואל נוייר התקשה להתאושש מהפציעה שבגללה נעדר תקופה ממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully