וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אנדרלכט: עוד שש קבוצות מעוניינות בדניאל פרץ

לפי "בילד", באיירן מינכן החליטה להשאיל את השוער, לגביו פנו קבוצות מחמש מדינות שונות: "אין כוונה למכור אותו - הם מרוצים מהתפתחותו"

תקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 0:2/ספורט1

עדיין לא ברור איזו החלטה יקבל וינסנט קומפני בנוגע למצבת השוערים בבאיירן מינכן, אבל לפי "בילד" - ההתעניינות בדניאל פרץ רבה ומגיעה ממגוון כיוונים. לא פחות משבע קבוצות הוזכרו ככאלה שפנו לקבוצתו הנוכחית של השוער הישראלי.

מלבד אנדרלכט, שעל רצונה לצרף את פרץ דווח לא אחת בתקופה האחרונה, גם אוניון ברלין, פ.צ. קופנהאגן, נוטינגהאם פורסט, סלטיק, ויאריאל ובטיס נמנו בדיווח לגבי פרץ. "לבאיירן אין כל כוונה למכור את השוער - הם מרוצים מההתפתחות שלו ויהיו מוכנים להשאיל אותו בקיץ הזה כדי שיקבל דקות משחק בעקביות, דבר שלא יכול לקרות כשמנואל נוייר לפניו ברוטציה", טען העיתונאי טובי אלטשאפל, אשר לפי דבריו, אקס מכבי תל אביב צפוי לעבור בחלון הקרוב.

בנוסף נכתב כי הרצון להשאיל את פרץ גם היווה את הסיבה לשיתופו במשחק הליגה האחרון של באיירן בבית בעונה החולפת. הישראלי שחתום על חוזה עד 2028, שימש כשוער שלישי ולפני המשחק המדובר הוא ערך רק הופעה אחת במסגרת הגביע הגרמני.

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Daniel Kopatsch, GettyImages
מבוקש בלא מעט קבוצות. דניאל פרץ/GettyImages, Daniel Kopatsch

ביום חמישי האחרון דווח בבלגיה שאנדרלכט תגביר את המאמצים לצירוף פרץ מאחר שמועמד אחר לעמדת השוער שלה, קואן קסטלס, בחר לחתום בקבוצה מערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully