וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט מתמקדת בפרץ. קומפני יתעקש להשאירו?

הבלגים הולכים על הישראלי אחרי שנפלה מועמדותו של שוער אחר, אבל מאמן באיירן מינכן החדש עלול לעכב את ההשאלה למרות שמפצירים בו "לא לחזור על אותה שגיאה"

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

הגעתו של וינסנט קומפני לבאיירן מינכן עשויה לערבב מחדש את הקלפים במועדון, גם בכל הנוגע לסוגיית דניאל פרץ. כזכור, השוער הישראלי יועד לעבור הקיץ בהשאלה לליגה אחרת במטרה לצבור ניסיון ודקות, אולם אתמול (רביעי) דווח בגרמניה כי בואו של המאמן הבלגי עשוי לשנות את התכניות, או לכל הפחות לדחות אותן.

קומפני ירצה לצפות ברוב השחקנים הקיימים בסגל לפני שיגבש החלטות לגביהן לקראת העונה הבאה, ועל פי דיווחים נשקלת האפשרות להשאיר את פרץ לעונה נוספת במועדון, ככל הנראה בתור שוער שני.

במקביל, העיתונאי הבלגי סאשה טאבוליירי, מי שחשף את ההתעניינות של אנדרלכט בפרץ ואת המגעים בין הצדדים, דיווח היום כי אנדרלכט תמקד את מאמציה בצירוף השוער הישראלי וזאת לאחר שלא הצליחה לשכנע את קואן קסטלס להצטרף.

כלל לא בטוח שתהיה לזה השפעה בנושא, אבל אנדרלכט היא הקבוצה שקומפני מזוהה עמה יותר מכל: הוא התחיל וסיים בה את הקריירה, והחל בה את קריירת האימון.

מנואל נוייר מחבק את דניאל פרץ אחרי החילוף בבכורה של השוער הישראלי בבונדסליגה במדי באיירן מינכן. רויטרס
"היורש"? פרץ עם נוייר/רויטרס

בגרמניה מזהירים את באיירן שלא "לחזור על אותה טעות", וחוזרים אחורה בזמן אי שם לשנת 208 כדי להסביר מדוע. "לא הגיוני להשאיר שוער צעיר כמו פרץ על הספסל, ולצפות ממנו לרשת בהמשך שוער אגדי כמו מנואל נוייר. באיירן כבר עשתה את הטעות הזו עם מיכאל רנסינג שלא הצליח לרשת את אוליבר קאהן, והיא לא תחזור על אותה טעות", כתבו אמש בכתבה ארוכה שסקרה את התחרות בין פרץ לבין אלכסנדר נובל, שאף הוא שייך לבאיירן, על עמדת "היורש של נוייר".

בכתבה ציינו: "נכון לעכשיו, נובל נמצא בנקודת פתיחה טובה יותר, כי פרץ מעולם לא שיחק בליגה אירופית בכירה. כמו כן, נובל נמצא בקשר קרוב מאוד עם מאמן השוערים של באיירן, שנותן לו פידבקים והצעות לשיפור כמעט מדי שבוע".

כזכור, פרץ הוזכר כמועמד לעבור בהשאלה למספר מועדונים, ביניהם גם ברונדבי וקופנהאגן הדניות בנוסף לאנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully