וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפני חתם בבאיירן מינכן: "המאמן הנכון עבורנו"

הבלגי בן ה-38 הצטרף בחוזה עד 2027, המנהל המקצועי פרוינד: "מאוד מתאים לפילוסופיה שלנו". מה הוא יחליט לגבי דניאל פרץ?

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

החיפוש הארוך של באיירן מינכן הסתיים. אחרי הפרידה מתומאס טוכל ושמות של מאמנים רבים שהוזכרו כמועמדים להחליפו, הערב (רביעי) הודיעו הבווארים על מינויו של וינסנט קומפני למאמנם בשלוש השנים הבאות. קומפני בן ה-38, שהדריך את ברנלי בשנתיים האחרונות וירד איתה בחזרה לצ'מפיונשיפ, חתם כאמור עד 2027 וינסה להיות זה שמחזיר לבאיירן מינכן את צלחת האליפות שהעונה נדדה ללברקוזן.

קומפני החל את הקריירה באנדרלכט, עבר להמבורג ולשיא הגיע במנצ'סטר סיטי, במדיה היה הקפטן ואיתה זכה בין היתר בארבע אליפויות. הוא עזב לטובת עונת פרישה באנדרלכט שבה היה על תקן מאמן-שחקן, המשיך כמאמן הראשי עד 2022 ואז עזב לברנלי - אותה כאמור העלה לפרמיירליג ואיתה ירד בחזרה. באיירן מינכן, מצדה, סיימה את סאגת חיפוש המאמן שכבר הפכה לסוג של פארסה אחרי ששורה של מאמנים - בכירים יותר או פחות - סירבו לקבל את התפקיד, כולל האנזי פליק שהעדיף את ברצלונה. עבור התרת חוזהו של קומפני, שילמה באיירן מינכן בין 10 ל-12 מיליון יורו לברנלי בתקווה שהוא אכן יהיה מי שיחזיר את צלחת האליפות לעיר, וגם את הגביע הגרמני ואולי הרבה מעבר.

וינסנט קומפני, מאמן באיירן מינכן. באיירן מינכן, אתר רשמי
המטרה העיקרית: להחזיר את צלחת האליפות לבוואריה/אתר רשמי, באיירן מינכן

אחת ההחלטות הראשונות שסביר שקומפני יצטרך לקבל תהיה באשר לדניאל פרץ, שצפוי לצאת לכל הפחות לשנת השאלה אחת. עם זאת, מובן מאליו שקיימת האפשרות שקומפני, בניגוד לתוכניות המועדון עד כה, ירצה את פרץ בסגל כאחד משני המחליפים של מנואל נוייר.

המנהל המקצועי כריסטוף פרוינד אמר על הבחירה בקומפני: "הוא מסוג המאמנים שמאוד מתאימים לבאיירן מינכן. פילוסופיית המשחק שלו מתאימה, הוא מאוד צעיר ושאפתן ויש לו המון ניסיון ברמות הכי גבוהות. הוא גם מאוד קרוב לשחקנים ויודע בדיוק מה יקרה על הדשא. הוא יוסיף לקבוצה המון".

קומפני עצמו יתייצב למסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד מחר בבוקר, אבל בקצרה אמר אחרי החתימה: "אני מאוד מצפה לאתגר החדש בבאיירן מינכן וזה כבוד גדול עבורי לאמן מועדון כזה. אני כבר מחכה לבנות את הקבוצה, לעבוד איתה ובטוח שיהיו לנו הצלחות אם נעשה את הדברים בצורה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully