וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסל הודיעה: לא נוכל לארח את ישראל בגלל "פגיעה בביטחון"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 13:38

ראשי עיר הבירה הבלגית מסרו בהודעה חריגה שהם מסרבים לאחר את המשחק של נבחרת בלגיה נגד נבחרת ישראל בליגת האומות: "מסכן את בטיחות הצופים, השחקנים וכוחות הביטחון"

תקציר יורו 2024: בלגיה - סלובקיה 1:0/ספורט1

עיריית בריסל, העיר הבלגית שאמורה לארח את משחק ליגת האומות בין נבחרת בלגיה לנבחרת ישראל ב-6 בספטמבר, הודיעה היום (רביעי) שהאירוח יהיה "בלתי אפשרי".

בריסל ציינה בהודעה לעיתונות שארגון המשחק הבינלאומי, שאמור היה להתקיים באצטדיון המלך בודואן בבירה הבלגית ב-6 בספטמבר, הוא סכנה בטיחותית על רקע המתיחות סביב ישראל באירופה.

רומלו לוקאקו, נבחרת בלגיה. GettyImages
איפה נפגוש אותו? לוקאקו/GettyImages

"היום, ולאחר ניתוח מעמיק, ברור שההכרזה על קיום משחק כזה בבירתנו, בתקופה בעייתית במיוחד זו, תעורר ללא ספק מחאות והפגנות נגד משמעותיות, ובכך יפגע בבטיחות של הצופים, של השחקנים ושל תושבי בריסל - אבל גם של כוחות המשטרה שלנו", הסבירה העירייה בהודעה לעיתונות, "העיר בריסל רואה את קיום המשחק בבירה כבלתי אפשרי". בבית במסגרת ליגת האומות משחקות גם צרפת ואיטליה.

כידוע, אירוח של קבוצות ישראליות הפך לדבר בעייתי ומורכב לאחרונה, על רקע האיבה נגד ישראל בעקבות המלחמה בעזה. מכבי חיפה, הפועל באר שבע וגם מכבי תל אביב כבר היו קרובות לאירוח בפולין את המשחקים שלהן במפעלים האירופיים, אבל הפולנים סירבו לקבל את הקבוצות הישראליות בשל לחץ מקומי. ב-48 השעות האחרונות מנסות הקבוצות, בשיתוף ההתאחדות לכדורגל, למצוא לעצמן בית אחר, אבל כרגע מתקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully