וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה רוצה "להמשיך לשלוט" בדרך לשמינית הגמר. הונגריה תקלקל?

מארחת הטורניר תוכל לעשות צעד משמעותי לקראת הבטחת המקום בשלב הבא עם ניצחון נוסף (ד', 19:00, ספורט1). נאגלסמן צפוי לשמור על ה-11 שהביסו את סקוטלנד, רוסי עם שינוי בודד: "ניצחנו אותה כבר ב-2022, ברור לנו שאלה נבחרות שונות"

תקציר ניצחונה של נבחרת גרמניה 1:5 על נבחרת סקוטלנד במשחק הפתיחה של יורו 2024/ספורט1

גרמניה

מארחת הטורניר לא הייתה יכולה לדמיין משחק פתיחה טוב יותר מה-1:5 על סקוטלנד, שלא רק הכניס הרבה ביטחון בשחקני הנבחרת, אלא גם השיגה שלוש נקודות עם יכולת מרשימה שקירבו אותה לשלב שמינית הגמר. ניצחון על הנבחרת ההונגרית (רביעי, 19:00, ספורט1) יעלה אותה ככל הנראה לשלב הבא, כשלפי הדיווחים בגרמניה, יוליאן נאגלסמן לא ישנה את ה-11 שפתחו נגד הסקוטים.

ניקלאס פולקרוג ואמרה ג'אן שעלו מהספסל וכבשו בשישי האחרון, ימשיכו להיות על הספסל, כשההתקפה שוב תורכב מג'מאל מוסיאלה שהרשים מאוד, פלוריאן וירץ וקאי האברץ שיוצב בחוד הגרמני.

מנואל נוייר ותומאס מולר יוכלו להשתוות לבסטיאן שוויינשטייגר עם 18 הופעות ביורו עבור נבחרת גרמניה, אם ישחקו בשני המשחקים שנותרו בשלב הבתים, כשקשר העבר מחזיק בשיא. השוער סיפר כי "חשוב היה לכבוש שערים", אבל הוסיף לקראת הונגריה: "חשוב לדעת להגן כמו שצריך ולשמור על יציבות בחלק האחורי. אנחנו רוצים להמשיך להחזיק בכדור גם במשחק הבא ולשלוט בקצב המשחק".

תומאס מולר, טוני קרוס, מנואל נוייר שחקני נבחרת גרמניה. רויטרס
שניים מתקרבים לשיא, השלישי רוצה לסייע להבטיח שמינית גמר. מולר, קרוס ונוייר/רויטרס

הונגריה

רבים סימנו את הנבחרת ההונגרית כאחת שתוכל להיות "הסוס השחור" של יורו 2024. לפי משחק הפתיחה החלש יחסית נגד שוויץ, זו תהיה משימה קשה עבור הונגריה אפילו לסיים עם הכרטיס לשמינית הגמר, כשהיא יודעת שאפילו נקודה נגד גרמניה תהיה בגדר נס. אמנם בהפסד 3:1 במחזור הראשון הם הראו יכולת טובה יותר במחצית השנייה, אך גם אז ספגו שער מאוחר מברל אמבולו וירדו ללא נקודות מהדשא.

מרטין אדם, חלוץ הנבחרת, התייחס לקראת המשחק הקרוב נגד מארחת הטורניר: "כבר ניצחנו אותה ב-2022, אז אני בטוח שלשחקנים של גרמניה תהיה מוטיבציה גבוהה אפילו יותר. ברור לנו שהנבחרת ההיא של גרמניה וזאת של היום שונות".

מרקו רוסי צפוי לערוך שינוי אחד ב-11 שפתחו בהפסד במחזור הפתיחה, כשבנדגוז בולה צפוי לפתוח בכנף ימין במקומו של אטילה פיולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מרטין אדם במדי נבחרת הונגריה. Catherine Ivill - AMA, GettyImages
יודעים שהניצחון מ-2022 יושב בראש של הגרמנים. אדם/GettyImages, Catherine Ivill - AMA

טריוויה

* זה יהיה המפגש הרביעי בין הנבחרות בטורניר גדול (מונדיאל או יורו), כשבשלושת המשחקים הקודמים ממוצע השערים עמד על 6.7 גולים למשחק.

* בשלושת המפגשים האחרונים בין הנבחרות בכל המסגרות, גרמניה לא הצליחה לנצח, כשהונגריה ניצחה 0:1 במשחק האחרון בליגת האומות ב-2022, כשלפני כן השתיים נפרדו פעמיים בתיקו.

* השתיים נפגשו במונדיאל 1954 פעמיים - בשלב הבתים הונגריה הביסה 3:8 את מערב גרמניה, בעוד בגמר הגרמנים ניצחו 2:3.

* המפגש היחיד ביניהן ביורו הסתיים ב-2:2, זה קרה בשלב הבתים של יורו 2020.

* אם גרמניה תנצח את הונגריה, זה יהיה היורו החמישי בו היא תפתח את הטורניר עם שני ניצחונות רצופים, לאחר שעשתה זאת ב-1972, 1980, 1996 ו-2012. לכל הטורנירים הללו מכנה משותף - היא זכתה בכולם בסופו של דבר, למעט 2012.

הרכבי הקבוצות

שופט: דני מאקלי (הולנד)
אצטדיון: MHP ארנה (שטוטגרט)
קהל: 54000

במחזור הסיום בבית א' ביום ראשון ב-22:00 (שידורים ישירים בספורט1 ובספורט3), סקוטלנד תפגוש את הונגריה וגרמניה תשחק נגד שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully