וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון לטשטש את ישראל: הביזיון בהודעה על חלאילי

ההכרזה של אוניון סן ז'ילואז כלל לא הזכירה את ההצלחות של שחקן הכנף בנבחרות הלאומיות. הוא הוצג כ"ערבי-ישראלי", ודווקא עברו במ.כ. נווה יוסף כן צוין

מחוץ לקווים 17.06.2024/אולפן וואלה

ההעברה היקרה של שחקן מליגת העל עשתה היסטוריה בכדורגל הישראלי היום (שני), אלא שעל כך העיבה הודעה בזיונית של אוניון סן ז'ילואז הבלגית, שעשתה כל מאמץ אפשרי לנסח את ההכרזה על הצטרפותו של ענאן חלאילי בדרך שתטשטש את היותו ישראלי.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

השחקן הכישרוני, שחתם עד 2028 ועליו קיבלה מכבי חיפה 7.5 מיליון יורו, התראיין לאתר הרשמי של סן ז'ילואז בשפה הערבית והוצג כ"ערבי-ישראלי מהעיר הערבית סכנין". בהודעה הוזכר אביו, מג'די חלאילי, כשוער עבר וכמאמן במ.כ. נווה יוסף בהווה, וכן צוינה השאלתו של ענאן חלאילי לנווה יוסף בעונת 2019/20.

באופן תמוה, כלל לא נכתב שחלאילי הינו שחקן נבחרת ישראל הבוגרת, וכן התעלמו הבלגים מהמעורבות של חלאילי בהצלחות של הנבחרות הצעירות בקיץ 2023 - המקום השלישי בגביע העולם עד גיל 20 וההגעה לחצי גמר היורו עד גיל 21.

כידוע, הצלחות בינלאומיות בנבחרות הן דבר שנהוג לציין ברזומה של כדורגלן, ונראה שלא במקרה הבלגים בחרו להתעלם מנבחרת ישראל, על רקע המלחמה בעזה והביקורת באירופה על ישראל. סן ז'יל, שבה נמצאת קבוצת סן ז'ילואז, היא אזור שבו מתגוררים מהגרים רבים, רובם מוסלמים.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה הפצוע. מאור אלקסלסי
בבלגיה התעלמו מהיותו ישראלי. ענאן חלאילי/מאור אלקסלסי

בעונה החולפת הפך חלאילי בן ה-19 לשחקן מוביל במכבי חיפה, בשורותיה כבש 14 שערים ובישל עוד 6 ב-51 הופעות בכל המסגרות. הכוכב העולה נמכר לאוניון סן ז'ילואז תמורת 7.5 מיליון יורו - הסכום הגבוה ביותר שקיבלה אי פעם קבוצה מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully