וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאי: "בולדווין מאיים על השופטים, מקווה שיעמדו בלחץ"

17.6.2024 / 12:54

כוכב מכבי ת"א שלח מסר עמום, בעלי הפועל הגיב: "הם לא רגילים ששופטים אותם בצורה הוגנת". האדומים יגישו תלונה לאיגוד

הגעת מכבי תל אביב למשחק הדרבי אצל הפועל תל אביב בסדרת הגמר/אור שקדי

נדמה שעוד לפני חזרתו לפרקט לקראת המשחק שיכריע את זהות האלופה לעונת הכדורסל הנוכחית, כוכב מכבי תל אביב ווייד בולדווין מנסה "להכין את הקרקע" במסרים סמויים. הקלע האמריקאי צייץ הבוקר (שני) את המשפט: "Never cheat the game" (לעולם אל תרמו את המשחק). הפועל תל אביב צפויה להגיש תלונה בפני איגוד הכדורסל על כך.

אף שלא ניתן להסיק בוודאות כי זו כוונת המשורר, דבריו של בולדווין מזכירים את האמירה שבגינה הועמד לדין חברו לקבוצה, בונזי קולסון. כזכור, אתמול ציין תובע איגוד הכדורסל כי על פי דו"ח המשקיף, קולסון ניסה לפרוץ בכוח אל חדר השופטים לאחר שמכבי תל אביב הפסידה במשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף, תוך צעקות: "I can tell you cheat the game".

בהמשך לדבריו של בולדווין, הבעלים של הפועל תל אביב, עופר ינאי, צייץ: "שחקן אחד (קולסון) מנסה להתפרץ לחדר ההלבשה של השופטים בתום משחק 2. שחקן שני (ווייד) שכבר התנהג בצורה אלימה כלפי שופטים העונה, מאיים על השופטים בציוץ ערב משחק מכריע. לא ברור לי אם הבעיה היא שהם לא רגילים להפסיד או לא רגילים ששופטים אותם בצורה הוגנת. ציבור אוהדי הכדורסל משווע לאליפות שתוכרע בצורה ספורטיבית והוגנת על ידי מאמץ השחקנים, תבונת המאמנים והמיקוד המנטלי של הארגון. הניסיון להלך אימים על שופטים ערב משחק מכריע לא עולה בקנה אחד עם הרצון הזה. שמש, בלק ואסתרון הם בכירי השופטים הישראלים והם אלה שישפטו הערב. אני מקווה מאוד שהם יעמדו בלחצים הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully