וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יספוג עונש הרחקה? ווייד בולדווין נצמד אל השופט וגער בו

1.2.2024 / 23:40

כוכב מכבי תל אביב זרק את הכדור לכיוון השופט והתקרב אליו בצורה מאיימת. התקרית תצוין בדו"ח השיפוט ועשויה להוביל להעמדה לדין. קטש: "תחושות רעות להפסיד ככה, אנחנו יותר טובים מזה"

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

תקרית חריגה ארעה בסיום הפסדה של מכבי תל אביב 92:82 הערב (חמישי) בוויטוריה. ווייד בולדווין, הקלע המוביל של הצהובים עם 25 נקודות, לקח את הכדור האחרון במטרה לצמק את הפער לפחות משמונה נקודות כדי שלצהובים יהיה יתרון במאזן הראש בראש מול באסקוניה, עליה גברו 81:89 במשחק הביתי, אבל הכוכב לא קיבל שריקה לעבירה. הזמן נגמר, ההפרש נותר 10 נקודות ובולדווין הזועם זרק את הכדור לעבר השופט ואז התנפל לעברו בצורה מאיימת והצמיד אליו את פניו תוך כדי שהוא גוער בו.

התקרית הזו צפויה להיכלל בדו"ח השיפוט וכן בדוח המשקיף, מה שיגרום להעמדתו לדין של השחקן. במכבי תל אביב חוששים כי העמדה לדין שכזאת תוביל להרחקה של בולדווין במקרה הגרוע, כשבמקרה הטוב השחקן ייקנס על ידי המפעל.

עודד קטש נשאל על התקרית ואמר: "לא ראיתי בדיוק מה קרה בין בולדווין לשופט. ניסינו לשחק מהלך בסוף, הוא חשב שהייתה עבירה. אני לא רוצה לדבר על זה או על השיפוט".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
לא רגוע. ווייד בולדווין/דני מרון

על המשחק אמר מאמן מכבי תל אביב: "תחושות רעות להפסיד ככה, לא רק בגלל התוצאה. לא היינו מרוכזים, לא היינו אגרסיביים, לא השתמשנו בעבירות שלנו. באנו עם תוכנית משחק, לא נתנו לה חמש דקות של הזדמנות. לבאסקוניה הגיע לנצח, הם רצו את המשחק יותר מאיתנו. אנחנו יודעים מהניסיון שלנו שבמשחק השני בשבוע כפול הרבה דברים יכולים לקרות. אפשר להפסיד משחקים, אבל אי אפשר לנצח משחקים כשנותנים לקבוצה השנייה לקלוע ב-80 אחוזים לשתי נקודות ושיש לך עבירות לתת. זאת השנה השנייה שלנו ביחד, ואם אנחנו רוצים לעשות משהו העונה, אנחנו לא יכולים להופיע ככה. בצורה הזאת אי אפשר לנצח משחקים, לא הגיע לנו לנצח. ננסה להבין את זה וללמוד מזה".

קטש המשיך: "רצינו לעצור את משחק הריצה שלהם, להשתמש בעבירות, לעצור את הצבע, להיות אגרסיביים יותר. כשהצלחנו לעשות את זה בסוף, זה לא משנה אם אתה מוכן מנטאלית. יש לנו לוח משחקים קשה, אנחנו משחקים כל יום-יומיים. אבל אנחנו יותר טובים מזה, יותר טובים מההופעה הזאת. יש לנו תירוצים, אבל לא נשתמש בהם. נרים את הראש ולא נשתמש בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully