וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך מכבי חיפה משחקת כאן בזמן האפרטהייד ורצח העם?"

תרעומת בפולין על כך שהירוקים יארחו בלודז': "לא מבין איך זה קורה". דיווח: גם הפועל באר שבע אמורה לשחק באותה עיר. אוהדי רוך חוז'וב כבר התקוממו לאחרונה על משחק האימון נגד מכבי ת"א

עצורים בחשד לקשירת קשר לסחיטת שחקן מוכר מאוד ממכבי חיפה/דוברות המשטרה

בפולין לא מרוצים מכך שמכבי חיפה תארח בלודז' את משחקיה במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. אחרי שאוהדים רבים של הקבוצה המקומית התרעמו על כך, הובעה גם בתקשורת ביקורת בנושא.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

העיתונאי הפולני יאן מאזורק צייץ: "מכבי חיפה תקיים את משחקי הבית שלה בקונפרנס ליג בלודז'. מכבי תל אביב תערוך משחק ידידות נגד ראקוב. אני לא מבין איך זה קורה בזמנים בהם ארגון אמנסטי מדווח על אפרטהייד נגד אזרחים פלסטיניים והאו"ם מאשים את ישראל בפשעי רצח עם".

במקביל, בתקשורת הפולנית טוענים שלא רק הירוקים והצהובים ישחקו בלודז', אלא גם הפועל באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב אמורה לקיים את משחקיה באצטדיונה של וידז'ב המקומית, בעוד שמכבי חיפה תעשה זאת אצטדיון ל.ק.ס, הקבוצה השנייה מהעיר לודז'.

לפני כשבועיים, אוהדי רוך חוז'וב, יריבה נוספת של מכבי תל אביב במחנה האימונים בפולין, קראו לקבוצתם לבטל את המשחק. "למה אתם משחקים נגד קבוצה ממדינה שמתקיים בה רצח עם? אם אנחנו מחרימים את רוסיה, צריך להחרים גם את ישראל", הגיבו.

אצטדיון LKS, ביתה של ל.ק.ס. לודז'. Rafal Rusek/PressFocus/MB Media, GettyImages
מכבי חיפה תארח באצטדיון ל.ק.ס/GettyImages, Rafal Rusek/PressFocus/MB Media
אצטדיון וידז'ב, ביתה של וידז'ב לודז' הפולנית. VI Images, GettyImages
אצטדיון וידז'ב, בו תארח הפועל באר שבע/GettyImages, VI Images

לודז' התייחסה לנושא בהודעה רשמית כדלקמן: "ברצוננו להודיע כי אין לנו כל קשר לארגון משחקי מכבי חיפה באצטדיון העירוני. שאלות בעניין יש להפנות למנהל המתקן, מר מאצ'יי לאסקי, נשיא מועצת המנהלים לתרבות וספורט של העירייה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully