וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תארח את משחקיה בלודז', גרשון יחתום בשלישי

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 21:34

הירוקים יקיימו את משחקי הבית במוקדמות הקונפרנס ליג בפולין, LKS לודז' הבהירה: "לא קשורים לזה, תפנו למנהל האצטדיון". השחקנים הזרים לא יופיעו לפתיחת האימונים

מחוץ לקוויים עם הזוג מנחם/מערכת וואלה

מכבי חיפה תפתח ביום שלישי את האימונים לקראת העונה הבאה בסגל מצומצם מאוד כאשר אף אחד מהזרים של הקבוצה לא יפתח את האימונים. הזרים צפויים להצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר כאשר כל אחד מהזרים יחזור במועד אחר לפי שיקולים אישיים ושיקולים של עומס.

מי שצפוי להתחיל את האימונים עם הקבוצה הוא דניאל סונדגרן כאשר גם אריק שוראנוב נמצא בארץ אך הוא עדיין לא כשיר לאימונים מלאים וצפוי לערוך אימונים חלקיים. גם המושאלים יחלו את האימונים עם הקבוצה כאשר ההערכה שחלק לא מבוטל מהם בסופו של דבר לא ימשיך במועדון.

מאור לוי יחל גם הוא את האימונים ובמכבי חיפה ביקשו ממכבי פתח תקוה להשהות כרגע עסקה ביניהן שכן לוי יחל את האימונים ואף ייתכן וייצא למחנה האימונים עם הירוקים - וזאת למרות שבהנהלת המועדון קיבלו החלטה למכור אותו. ההערכה במועדון היא שלוי לא ישחק במדים הירוקים העונה ויימכר לקבוצה אחרת, כשהוא מבוקש על ידי מכבי פתח תקוה, עירוני קרית שמונה וכן על ידי קבוצות ברומניה ושוויץ.

מי שכן ישחק בקבוצה בעונה הבאה הוא רמי גרשון. השחקן עדיין לא מחזיק בחוזה אך צפוי ביום שלישי, לפני האימון הראשון, להיפגש עם ראשי המועדון ולחתום רשמית על חוזה לעונה נוספת כשהבלם יחל את האימונים ביחד עם הקבוצה.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. שלומי גבאי
חוזרים, לאט לאט. בכר/שלומי גבאי

השבוע גם תיערך הגרלת מוקדמות הסיבוב השני בקונפרנס ליג, ביום רביעי בצהריים. בשל המלחמה בישראל, גם מכבי חיפה תיאלץ לארח את משחקי הבית שלה עד הודעה חדשה מחוץ למדינה והיא הודיעה כי היא תארח את משחקיה הביתיים בשלבי המוקדמות בעיר לודז', פולין, באצטדיון LKS.

כמה מאוהדי לודז' הביעו תרעומת על כך שהמועדון מסכים לארח את מכבי חיפה, ובתגובה פרסמה LKS הודעה ברשת ה-X (לשעבר טוויטר) בזו הלשון: "ברצוננו להודיע כי אין לנו כל קשר לארגון משחקי מכבי חיפה באצטדיון העירוני. שאלות בעניין יש להפנות למנהל המתקן, מר מאצ'יי לאסקי, נשיא מועצת המנהלים לתרבות וספורט של העירייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully