וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין חוזר אחרי חודש וחצי: "רוצה לסיים עונה עם אליפות"

16.6.2024 / 21:36

אחרי לא מעט לבטים, הכוכב של מכבי תל אביב ישוב למשחק האליפות נגד הפועל תל אביב (ב', 21:00), כשמבחינה רפואית הוא כשיר: "בלי שום קשר למה שיקרה בקיץ, הוא רוצה מאוד את האליפות הזאת"

הגעת מכבי תל אביב למשחק הדרבי אצל הפועל תל אביב בסדרת הגמר/אור שקדי

מכבי תל אביב הודיעה הערב (ראשון) על חזרתו של ווייד בולדווין לסגל הקבוצה לראשונה אחרי כחודש וחצי, למשחק האחרון של העונה נגד הפועל תל אביב - משחק בו המנצחת תוכתר כאלופה לעונת 2023/24. בולדווין ישוב לסגל במקומו של ג'ו תומאסון.

אחרי ההפסד במשחק השני בסדרה אמש, הייתה כבר הערכה במכבי תל אביב כי בולדווין ישוב לסגל, וזאת למרות שמאמן הקבוצה עודד קטש אמר בתום המשחק הראשון כי "ייתכן מאוד שווייד לא יחזור לשחק העונה". בקבוצה סיפרו כי ידעו שבולדווין לא יוותר על הופעה במשחק שכזה, במיוחד שהקבוצה צריכה אותו.

בולדווין שב בשבוע האחרון לאימונים מלאים ובמכבי שקלו תחילה לרשום אותו מתחילת הסדרה נגד הפועל תל אביב, אלא שהחשש כי הוא וג'וש ניבו, ששניהם נכנסו לסדרה אחד לא כשיר לחלוטין והשני ללא כושר משחק, יפצעו ביחד, היה משמעותי. בנוסף, לבולדווין היה חשש לא קטן לשוב אחרי שנפצע פעמיים בשריר הירך האחורי תוך פחות משבועיים במהלך הסדרה נגד פנאתינייקוס.

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ההופעה האחרונה. ווייד בולדווין מול פנאתינייקוס בתחילת מאי/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"מבחינה רפואית, ווייד כשיר", אישרו במכבי כבר לפני כמה ימים, "אלא שיש אלמנטים שמשפיעים, היבטים מנטאליים שבהם הוא עוד לא שם לחלוטין, וההחלטה של הצוות המקצועי ושלו הייתה שהוא לא יירשם".

במשחק השני אמש בדרייב אין, בולדווין ישב בצד אבל חי את המשחק. במהלך המחצית השנייה, כשמכבי ניסתה לסגור את הפער הגדול שהפועל פתחה, הוא קרא אליו את עוזר המאמן גיא פניני וניסה להעביר מסר למאמן קטש על דבר שהוא ראה מהצד במשחק ושהוא מציע לעשות. "בניגוד לכל מה שאמרו ב-24 שעות האחרונות, ווייד מאוד רוצה לקחת את האליפות הזאת, וזה חשוב לו בלי שום קשר למה שיקרה בקיץ", סיפרו במועדון. "הוא עבר עם החברים שלו המון, והוא רוצה לנעול את העונה עם אליפות מתוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully