וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של דדאס מתחזק. גינת: "מכבי לא פייבוריטית"

16.6.2024 / 6:15

מאמן הפועל תל אביב זוכה להערכה רבה מעופר ינאי וההנהלה וגוברים הסיכויים שימשיך לעונה נוספת. גינת לקראת המשחק על האליפות: "רוצים לעשות צעד נוסף קדימה". מנפורד סוחט מחמאות: "יצא מהתקופה הרעה, הוא סוחב אותנו על הגב כשזה חשוב"

תורי ענק מחוץ להיכל קבוצת שלמה לפני המשחק בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב/אור שקדי

בפעם השנייה תוך שנתיים תתמודד מחר (שני, 21:00) הפועל תל אביב במשחק על האליפות אחרי שגברה אמש 67:85 על מכבי תל אביב במשחק השני בגמר הפלייאוף והעבירה את ההכרעה למשחק בהיכל מנורה על כל הקופה. החבורה של סטפנוס דדאס תנסה לזכות באליפות לראשונה מאז שנת 1969, ולהביא שמחה לקהל האדום.

פתיחת המשחק השני התעכבה פעמיים. בתחילה ברבע שעה לאחר תורי ענק בבידוק בכניסה להיכל שלמה, ולאחר מכן אחרי דקה של משחק בעקבות הדלקת עשרות אבוקות ביציע אוהדי הפועל ועשן סמיך שהכריח את השחקנים לרדת לרבע שעה לחדרי ההלבשה.

כשחזרו לשחק, הפועל הייתה טובה בהרבה מכבי, שלטה ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשאקסבייר מנפורד מככב. למרות מספר נסיונות של הצהובים לחזור למשחק, הצליחו האדומים, עם רגעים גדולים של ג'יילן הורד, קייל אלכסנדר, תומר גינת וטיילר אניס לשמור על היתרון וברבע האחרון מנפורד חזר כדי לגמור את המשחק בדרך לניצחון גדול.

מנפורד סיים את המשחק הגדול שלו עם 25 נקודות, כולל 6 שלשות מ-11 נסיונות. הורד הוסיף 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, אלכסנדר ואניס 11 נקודות כל אחד, וגינת 10 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

"אין יותר מדי מה להגיד, זה גמר פלייאוף, משחק הדחה, משחק אליפות של מכבי בדרייב אין. היינו צריכים לשחק אגרסיבי ולהשתמש באנרגיה של האולם הזה. לא רצינו שהעונה תיגמר, יש לנו הזדמנות לקחת אליפות ביום שני", אמר גינת בסיום, "זה היה משמעותי שזה היה פה, אנחנו רוצים שהעונה הזאת תישאר בחיים, רוצים לתת לעצמנו סיכוי אחרי כל מה שעברנו העונה. לתת לעצמנו סיכוי לשחק על תואר, לתת את הגוף והלב כדי לנצח את המשחק ולקחת את הסדרה הזאת למשחק מכריע ביום שני".

תומר גינת, הפועל תל אביב. דני מרון
עם ניצוץ בעיניים. גינת/דני מרון

בהפועל מאמינים שביכולתם לשבור את הבצורת של 55 שנים ולזכות באליפות. במועדון סיפרו אמש לאחר המשחק כי הם מאמינים שהם הקבוצה היותר טובה בסדרה, ורק כמה דקות בסיום המשחק הראשון מנעו מהם כבר לחגוג את האליפות אמש.

בקובצה מאמינים כי לא יהיה שינוי בסגל לקראת המשחק הבא, וסומכים על הסגל הקיים, שסובל חלקו מפציעות, כדי שיביא את הצלחת. "משחק אליפות, צלחת על השולחן, לחץ על שתי הקבוצות, שתי הקבוצות עברו עונה מטורפת. חו"ל, בלגרד, מלחמה, שינויים. יש לחץ על כולם, אנחנו רוצים לעשות עוד צעד אחד קדימה ולנצח את המשחק הזה, נתכונן 48 שעות. לא חושב שהם פייבוריטים", אמר גינת.

בקבוצה פרגנו למנפורד שנותן בפלייאוף כמה משחקים גדולים: "הוא יצא מהתקופה הרעה שעברה עליו מאז ההשעייה", אמרו בהפועל, "הוכיח שהוא גבר ושחקן גדול, והוא סוחב אותנו כשזה חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב קסבייר מנפורד עם ג'יילן הורד. דני מרון
תמיד שם כשצריך אותו. מנפורד חוגג/דני מרון

מי שהיה נראה מאוד מאושר בסיום היה סטפנוס דדאס שעמד במשימה שלשמה הגיע להפועל, להביא את הקבוצה למשחק על האליפות. המאמן היווני זוכה להרבה הערכה בקרב הבעלים עופר ינאי והנהלת הקבוצה, ומעמדו מתחזק לקראת העונה הבאה.

המנהל המקצועי יורגוס חינאס שהיה אמש במשחק צופה מקרוב בשחקנים על מנת לקבל החלטות כמה שיותר מהר לקראת העונה הבאה. בהפועל מעריכים כי לאחר שיוחלט על זהות המאמן, חינאס והמאמן של הקבוצה יוכלו להרכיב שוב קבוצה שתתחרה על התארים בישראל ולנסות להגיע רחוק ביורוקאפ.

הקבוצה צפויה לעמוד לדין ביום חמישי באיגוד הכדורסל בעקבות הדלקת האבוקות בשני המשחקים בסדרה, כשלאור העבר המשמעתי של הפועל בנושא הזה מהשנה שעברה, ייתכן מאוד שהקבוצה תקבל עונש רדיוס או עונש שקשור באופן ספציפי למשחקי הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully