וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש בעונה הבאה? "אף שחקן לא עושה חישובים"

16.6.2024 / 6:05

אחרי התבוסה במשחק 2, במכבי ת"א דוחים את הטענות על חוסר מחויבות או מאמץ של הכוכבים שעשויים לעזוב בקיץ. בולדווין עשוי לחזור למשחק 3, גם קליבלנד בכוננות: "כולם נותנים 100 אחוז". טענות לשופטים ולמנהלת: "נתנו להם יתרון מראש, זה אבסורד"

הגעת מכבי תל אביב למשחק הדרבי אצל הפועל תל אביב בסדרת הגמר/אור שקדי

מכבי תל אביב פספסה אמש (שבת) הזדמנות לסגור עניין בסדרת גמר הפלייאוף ולזכות באליפות ה-57 בתולדותיה כבר במשחק השני נגד הפועל תל אביב, כשהובסה בהיכל שלמה 85:67. לצהובים תינתן הזדמנות שנייה ואחרונה במשחק השלישי והמכריע של סדרת הגמר מחר (21:00) בהיכל מנורה.

פתיחת המשחק התעכבה פעמיים. בתחילה ברבע שעה לאחר תורי ענק בבידוק בכניסה להיכל שלמה, ולאחר מכן אחרי דקה של משחק בעקבות הדלקת עשרות אבוקות ביציע אוהדי הפועל ועשן סמיך שהכריח את השחקנים לרדת לרבע שעה לחדרי ההלבשה.

כשחזרו לפרקט, מכבי לא נראתה על המגרש ונתנה להפועל לברוח ברבע הראשון ליתרון 12, כשבדקות הראשונות נשרקות שמונה עבירות נגד שחקני מכבי. מנקודה זו, שאר היה ריטואל קבוע: הצהובים מאיימים בחזרה למשחק, אך הפועל בולמת את ניסיונות הקאמבק פעם אחר פעם. האדומים כבר הוליכו בהפרש מבטיח לפני תחילת הרבע הרביעי, אך מכבי ניסתה פעם אחרונה לחזור, הורידה ל-9 הפרש לקראת הסיום, אך לא יותר מכך.

רומן סורקין שהוביל את קלעי מכבי עם 16 נקודות סיים עם מדד של 4 בלבד בשל אחוזים רעים מאוד מהשדה. בונזי קולסון הוסיף 15 נקודות, לורנזו בראון קלע 13 נקודות אך איבד 9 כדורים לצד אסיסט אחד, ותמיר בלאט קלע 11 נקודות ומסר 9 אסיסטים.

"מה שקרה פה השפיע עלינו. זה לא שלא ציפינו לזה, זה קורה פה פעם אחרי פעם. ברור שמהצד שלנו, הדברים לא היו בשליטה שלנו. אבל היינו צריכים לעשות עבודה יותר טובה כדי לזכות באליפות. אלה דברים שדיברנו עליהם", הודה הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, "לא היינו שם ברוב שלבי המשחק, הם שלטו רוב הזמן, האנרגיה שלנו לא הייתה במקום שהיא הייתה צריכה להיות. נתחיל משם".

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
רק מחכים שזה ייגמר? שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תבצע שינוי בסגל לקראת המשחק המכריע מחר. ג'ו תומאסון שסירב לעלות אל הפרקט בדקת הסיום, לא אמור להירשם, כשהיום תיערך שיחה בין הצוות המקצועי לווייד בולדווין ויוחלט האם לרשום את השחקן שהתאמן בימים האחרונים באופן מלא. במכבי הודו כי לבולדווין יש חשש מסוים לחזור לפעילות, אך מאמינים כי אחרי השיחה וההחלטה של עודד קטש, הדברים יתבהרו. אם בולדווין לא יירשם, אנטוניוס קליבלנד יהיה בסגל.

במכבי דחו אמש את הטענה שחלק משחקני הקבוצה, וביניהם בולדווין, נמצאים בכושר פחות טוב ומסכנים את עצמם פחות בעקבות העובדה שהם צפויים לעזוב בקיץ. "הסיטואציה לא קלה, אבל אף שחקן פה לא עושה חישובים כאלה", אמרו במועדון.

הקפטן דיברתולומיאו הגן גם הוא על חבריו שעשויים לעזוב בסוף העונה: "אני לא חושב שהדברים האלה משפיעים על השחקנים. החברים שלי נהנים להיות כאן, כל עוד הם פה הם נותנים את הכל, ומה שיהיה בעתיד - זה כבר תלוי בהם. יש אלמנטים עסקיים בכדורסל, יש אלמנטים אישיים, כולם מבינים מה קורה כאן. כל עוד הם כאן, הם יתנו 100 אחוז כדי שנוכל לזכות באליפות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מכבי תל אביב ווייד בולדווין, ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
"כל עוד הוא פה, הוא נותן הכל". דיברתולומיאו מגן על בולדווין/ברני ארדוב

במועדון באו בטענות בסיום המשחק גם לתנאים בהם שיחקו וגם לשיפוט. במכבי טענו כי בלתי אפשרי להתכונן למשחק שמתחיל למעשה 45 דקות אחרי שעת הפתיחה המקורית שלו, והמשחקים הללו משפיעים בסופו של דבר על התוצאה. "כולם ידעו שיודלקו אבוקות, היה ברור שהמשחק ייעצר, ואף אחד לא יכול לעשות כלום. זה אבסורד".

בנוסף, כאמור, בקבוצה באו בטענות לצוות השיפוט, "22:14 בעבירות נגדנו, 8 עבירות ב-5 הדקות הראשונות. זה כאילו באו ואמרו מראש - ניתן להם את היתרון כדי שלא יהיו בעיות", אמר אחד מאנשי הקבוצה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully