וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ספרד מודה: קורה פה משהו מיוחד. צפו בביצועי לאמין ימאל

לואיס דה לה פואנטה החמיא לכוכב בן ה-16 של לה רוחה, שהבריק ב-0:3 מול קרואטיה: "הוא מרשים את כולם ועולה ברמה, והופך לכדורגלן נפלא"

הביצועים של לאמין ימאל ב-0:3 של ספרד מול קרואטיה/ספורט1

מאמן ספרד לואיס דה לה פואנטה שיבח את לאמין ימאל לאחר הופעתו הראשונה בטורניר גדול אתמול (שבת) ודיבר על הפוטנציאל של הנער להפוך לשחקן בכיר.

ימאל, בגיל 16 בלבד, הוא השחקן הצעיר ביותר שהופיע באליפות אירופה, ואף בישל למגן דני קרבחאל את השער השלישי של ספרד. הוא אף כמעט כבש במחצית השנייה, אבל שוער קרואטיה דומיניק ליבאקוביץ' הצליח להציל נהדר. זה נגמר ב-0:3 לספרד, וכולם בלה רוחה יודעים שיש פה משהו מיוחד.

לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
וזוהי רק ההתחלה לה לה. לה רוחה וימאל/GettyImages

"ימאל מרשים את כולם ועולה ברמה", אמר דה לה פואנטה לאחר ה-3:0 של ספרד על קרואטיה במשחק בית ב', "הוא צריך להמשיך ולהשתפר כל יום, ועם הזמן הוא יהפוך לכדורגלן נפלא".

בגיל 16 ו-338 ימים, לימאל עדיין יש מה לשפר, כשהוא יכול גם לשאוב השראה מהתפוקה היעילה של שחקן המשחק, פביאן רואיס, שבישל שער אחד וכבש שער נוסף.

עוד בוואלה!

ימאל, מוראטה והנתון שאומר הכל: המספרים של ספרד

לכתבה המלאה

"פביאן שחקן ברמה הגבוהה ביותר. בהתבסס על מה שאנחנו רואים ממנו על בסיס יומי, הוא פנטסטי. יש לו טכניקה מבריקה", אמר דה לה פואנטה. "אנחנו צריכים לזהות את האיכות שיש לו. יש לו יצירתיות וטכניקה מבריקה".

"היה ממש חשוב להתחיל עם ניצחון. ידענו שאנחנו עומדים מול קבוצה ממש טובה עם שחקנים חזקים", אמר פביאן. "אני לא יודע אם אנחנו הפייבוריטים או לא אבל נילחם עד הסוף כדי לנסות להגיע לגמר", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully