וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל עבד לספרד: "עשינו מה שרצינו. לאמין ימאל מדהים"

לה רוחה פתחו בסערה. פביאן רואיס הצטיין, ילד הפלא הבריק, גם קרבחאל סחט מחמאות: "הוא המגן הטוב בעולם, מזכיר את קאפו"

תקציר יורו 2024: ספרד - קרואטיה 0:3/ספורט1

כך, בדיוק כך רצתה נבחרת ספרד לפתוח את יורו 2024. לה רוחה סיפקו מחצית ראשונה מושלמת, חגגו 0:3 גדול על קרואטיה ואותתו שגם הפעם הם לא יסתפקו בפחות מהעפלה לשלבי ההכרעה. פביאן רואיס בישל לאלברו מוראטה (29) והכפיל בעצמו במבצע אישי נהדר (32), לאמין ימאל שעשה היסטוריה כשחקן הצעיר בתולדות היורו בישל לדני קרבחאל את הדובדבן על הקצפת (45+2).

"אני שמח מאוד על הניצחון והבכורה, וכעת מוכן למשחק הבא", אמר ימאל. "הנבחרת הזו אוהבת לשחק לעומק ואני כאן כדי לעזור לה, לעשות הגנה, לעשות מה שצריך. אנחנו נבחרת אפקטיבית מאוד בזכות העבודה שלנו בחודשים האחרונים. דני קרבחאל כבש הערב והוא בכושר אדיר".

אלברו מוראטה, שכבש את שערו השביעי באליפויות אירופה, נתן חלק מהקרדיט לתמיכה שקיבל מהיציעים: "אני רוצה להודות לאלפי הספרדים שבאו לראות אותנו. זה חשוב שאנחנו מתחילים ככה. כבר ראיתי את הנבחרות הזאת משחקת היטב, לוחצת, עושה מה שהיא צריכה. פביאן רואיס שחקן נהדר והוא כבש גול גדול. כעת אנחנו חושבים על המשחק הבא, נהיה מוכנים לאיטליה. צריך להחמיא גם להתאחדות לכדורגל שסייעה לנו לבצע הכנה נהדרת".

כל השערים בזמן אמת: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

לאמין ימאל חוגג עם דני קרבחאל נבחרת ספרד. GettyImages
שיתוף פעולה גדול. ימאל וקרבחאל/GettyImages

פביאן רואיס נבחר לאיש המשחק, ואיתו ספרד מעולם לא הפסידה (15 ניצחונות, 9 תוצאות תיקו). "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו", אמר, "הבישול שלי היה חשוב, וכך גם השער. כולם שיחקו טוב מאוד, עשינו מה שרצינו ועבדנו קשה בשביל זה. לאמין ימאל שחקן מדהים, זה פנטסטי שהוא איתנו".

מחמאות גדולות קיבל גם דני קרבחאל, שהוכתר ב"מארקה" כ"מגן הטוב בעולם, מזכיר את קאפו - ולא רק בגלל שהוא כובש שערים, אלא גם זכות הכבוד שהוא מקבל מהיריבים".

בצד המפסיד, אכזבה גדולה. אנטה בודימיר יודע שהמשחק מול אלבניה ביום רביעי יהיה "הגמר שלנו. כל הכבוד לספרד, לנו לא נותר אלא לנסות להשתפר. זה קשה לספוג שני שערים תוך שלוש דקות. היו לנו הזדמנויות טובות, אבל אונאי רשם הצלות יפות. לא היה לנו מזל - לא עם הפנדל, ולא בכלל. מאוד קשה לשחק מול ספרד, כולם יודעים כמה חזקים הם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני נבחרת ספרד חוגגים. GettyImages
פתיחה חלומית לספרד/GettyImages

במחזור השני של בית ב', תפגוש ספרד את איטליה לקרב מרתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully