וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "קרו פה דברים שהם מעבר לכדורסל ולא צריכים לקרות"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 0:38

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את האירועים בהפסד להפועל, וטוען שבולדווין יכול לחזור למשחק המכריע: "אם יש מישהו שמסוגל, זה הוא"

תורי ענק מחוץ להיכל קבוצת שלמה לפני המשחק בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב/אור שקדי

מכבי תל אביב קיוותה לחגוג הערב (שבת) את האליפות ה-57 בתולדותיה, אך במקום זאת הובסה בידי הפועל תל אביב 85:67 במשחק לוהט בהיכל קבוצת שלמה. האדומים איזנו את סדרת הגמר המרתקת ל-1:1, והכל יוכרע במשחק שלישי ומכריע שייערך ביום שני ביד אליהו. עודד קטש שוב קיבל משחק נפל מלורנזו בראון (9 איבודים על אסיסט בודד), ג'וש ניבו היה רחוק מכשירות מלאה, וכשגם ווייד בולדווין כמובן עדיין לא מתלבש קשה מאוד לנצח. בסיום קטש ביקש מג'ו תומאסון להיכנס, והשחקן סירב.

עודד קטש נראה נסער בסיום, אחרי עוד משחק גדוש באירועים, כמו תמיד באולמה הביתי של הפועל, במוחד במתיחות שיש בין הקבוצות בשנים האחרונות. "ברור שהיו דברים מנטליים, יותר מאשר כדורסל, שעדיף שלא אתייחס אליהם כרגע", אמר קטש, "אלה דברים שלא קשורים לכדורסל. בכדורסל אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, אבל זה היה יותר מנטאלי.

"הם קלעו בהתחלה את כל הנקודות הקלות, היינו מאוד לחוצים התקפית, הם נכנסו למשחק בגלל טעויות שלנו וחוסר שקט. צריך לקחת את הדברים האלה, להתאושש, ולבוא עם כל האנרגיות ולהוכיח שאנחנו ראויים להיות אלופים. עברנו הרבה דברים השנה, ויש לנו עוד משחק אחד. חוזרים הביתה, לקהל שלנו, ואני סומך על השחקנים. קרו פה דברים שהם מעבר לכדורסל ולא צריכים לקרות. לא אנחנו יכולים לשנות את זה, ונצטרך כמו בשנה שעברה, ב-1:1 לנצח בבית".

האם קיים סיכוי שווייד בולדווין יחזור למשחק 3, וישחק לראשונה אחרי חודש וחצי במשחק הכי חשוב של העונה? מצבו משתפר מיום ליום, ונצטרך לקבל החלטה", אמר קטש, "אם יש מישהו שיכול לעשות את זה, זה ווייד". על ההכנות למשחק 3: "יש מעט דברים טקטיים. נצטרך לאסוף את עצמנו ולחזור לדברים הבסיסיים".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
הכל יוכרע ביום שני. קטש/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב: לורנזו בראון, ג'ון דיברתולומיאו. דני מרון
הפנים אומרות הכל/דני מרון
בונזי קולסון, מכבי תל אביב. דני מרון
כל הלחץ על הצהובים? קולסון/דני מרון

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן הצהוב: "משחק לא טוב שלנו, לא מספיק מרוכז. יש משחקים שאפשר ללמוד מהם הרבה, ויש משחקים שצריכים לשכוח מהם מהר, כי אנחנו צריכים להתאושש טוב ולבוא ולהוכיח שאנחנו ראויים לזה אחרי עונה מטורפת שעברנו. לחץ זה לא בהכרח דבר רע, זה חלק ממה שאנחנו עושים, מלחץ אפשר לתעל לדברים טובים, לאנרגיות, לשפת גוף טובה".

על משחק הנפל של לורנזו בראון שסיים עם 9 איבודים על אסיסט בודד אמר המאמן: "קשה לי להתייחס להחלטות מקצועיות, לורנזו מן הסתם בטח ללא ווייד זוכה לתשומת לב מהקבוצות שמשחקות נגדנו, הן יודעות שכדי לנצח אותנו צריכים לשים לחץ על שני הרכזים. לא חושב שג'ו (תומאסון) הוא בדיוק על העמדה של לורנזו. יותר חשוב שעם האופי של לורנזו, הוא יודע להתאושש ולהביא את עצמו למשחק הבא ולהנהיג אותנו. וועיד מתאושש בכל יום שעובר, עד מחר בערב נקבל את ההחלטה, זה תלוי גם בו ובהרגשה שלו. אם הוא כשיר, אין סיבה שהוא לא ירצה לשחק, הוא חלק בלתי נפרד ממה שעשינו בשנתיים האלה.

קטש נשאל האם טעה כשכלל בסגל את תומאסון על חשבון אנטוניוס קליבלנד והודה: "יכול להיות שטעינו עם קליבלנד, לא יכול להתייחס לדברים בדיעבד, ניצחנו עם זה והפסדנו עם אחרים. זה לא היה העניין, המון חוסר ריכוז וחוסר שקט במשחק שלנו. אנחנו עייפים מאוד, גם חווינו פציעות, ריברו משחק כבר חודשיים עם זריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully