וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס: "לא רצינו שמכבי תחגוג". ינאי: "הלחץ עליהם"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 0:23

מאמן הפועל תל אביב ניתח כיצד כפה משחק 3: "שלטנו הגנתית וטקטית, מקדיש את הניצחון למשפחות החיילים שנפלו". מנפורד: "יש מוטיבציית שיא, ידעתי שאני צריך לתת את הטון"

תורי ענק מחוץ להיכל קבוצת שלמה לפני המשחק בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב/אור שקדי

סדרת הגמר המרתקת בין הפועל תל אביב ומכבי תל אביב תוכרע במשחק שלישי שייערך ביום שני הקרוב, לאחר שהאדומים הביסו הערב (שבת) 67:85 את החבורה של עודד קטש, במשחק סוער בהיכל קבוצת שלמה. הפועל תל אביב הוליכה פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום עם יכולת מצוינת של קסבייר מנפורד, כדי לאזן את סדרת הגמר ל-1:1 - ממש כמו שעשתה אשתקד. בעונה שעברה זה לא הספיק לה לאליפות, אך הפעם, כך נראה, הכל פתוח.

"אני נרגש, אבל עוד לא סיימנו", סיכם קסבייר מנפורד, שלהט עם 25 נקודות. "הייתי מאוד אגרסיביים בהתחלה, ידעתי שאני צריך לתת את הטון וכולם הלכו אחרי. כולם היו מדהימים, אני גאה בחבר'ה האלה. היתרון הכי גדול שלנו על מכבי? האוהדים. אנחנו לא רוצים לעבור את מה שעברנו בעונה שעברה, יש פה מוטיבציית שיא. צריך להגיע ליד אליהו ולהשלים את המשימה".

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
40 דקות מאליפות. דדאס/ברני ארדוב
קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. דני מרון
MVP. מנפורד/דני מרון
תומר גינת, הפועל תל אביב. דני מרון
כמה אמוציות התפרצו. גינת/דני מרון

הבעלים עופר ינאי: הלחץ על מכבי תל אביב

המאמן סטפנוס דדאס הוסיף ואמר: "התכוננו טוב מנטלית מבחינה מנטלית, טקטית עשינו כמה שינויים בהגנה. שלטנו במשחק הגנתית וטקטית. לשתי הקבוצות יש חסרונות, והיום הצגנו את הגרסה הטובה שלנו. מכבי היו טובים יותר במשחק 1, אנחנו היינו טובים יותר הערב. מכבי משחקת עם עשרה שחקנים, לפעמים המחליפים טובים יותר משחקני החמישייה וצריך להבין מי חם. לא רצינו שמכבי תחגוג פה אליפות, זו היתה המוטיבציה. עכשיו הלחץ עליהם. אנחנו 40 דקות מהאליפות. נצטרך לשחק חכם יותר ממה ששיחקנו במשחק הראשון".

במסיבת העיתונאים אמר המאמן האדום: "אני רוצה להקדיש את הניצחון למשפחות של החיילים שנפלו היום, ולכל הלוחמים במדינה הזאת. אנחנו שמחים על משחק כדורסל, אבל יש דברים חשובים יותר בחיים. אני לא יודע אם גרמנו לאנשים להיות שמחים היום, אבל זה למשפחות שנאבקות במאבקים האמיתיים. זה החיים האמיתיים.

שיחקנו 40 דקות יותר טוב ממכבי, עכשיו אני המאמן הכי טוב בעולם, וזה לא משנה שאני לא משתמש בדאסטי. ניצחנו כי שיחקנו יותר טוב, אני ועודד היינו אותם מאמנים לפני 48 שעות. המאמנים משפיעים, אבל זה משחק של השחקנים, אם השחקנים באים באופי טוב, כל מאמן נראה יותר טוב. ברור שהמשחקים שם הם לא אותו דבר כמו פה, נצטרך להראות אופי טוב. אני סומך על השחקנים שלי שלא יחשבו על משחק בית או חוץ, ונזכה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully