וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האס החדש של שוויץ "עדיין בחלום", הונגריה מתוסכלת

קוואדו דואה, שרשם לפני שבוע וחצי בכורה בנבחרת, כבש את שערה הראשון ביורו. מרקו רוסי מאוכזב מנגד: "היינו פאסיביים מדי"

תקציר יורו 2024: שוויץ - הונגריה 1:3/ספורט1

ללא חלק מכוכביה, וגם ללא ג'רדאן שאקירי שנותר במפתיע על הספסל, פתחה היום (שבת) נבחרת שוויץ בסערה את יורו 2024, עם 1:3 מרשים על הונגריה והוכיחה שגם בטורניר הזה כדאי לקחת אותה ברצינות. מאוד ברצינות. למעשה, אם מוציאים מהמשוואה דו-קרב פנדלים, השוויצרים שהשוו את ניצחונם הגבוה ביותר ביורו הפסידו פעם אחת בלבד ב-11 משחקיהם האחרונים באליפויות אירופה.

"זה חשוב בצורה בלתי רגילה להתחיל עם ניצחון", אמר הקפטן ואיש המשחק גרניט ג'אקה. "היתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד והניצחון הגיע לנו. יש לנו שחקני ספסל טובים וגם היום ראינו כמה הם חשובים. אנחנו זקוקים לכולם".

ברל אמבולו שחזר לאחרונה מפציעת רצועות קשה ושם את הדובדבן על הקצפת הוסיף: "זה הרגיש טוב לשחק שוב, עבר הרבה זמן. השער הזה שייך גם לרופאים שעזרו לי, אבל הדבר הכי חשוב זה שלוש נקודות. התפקיד שלי הוא להביא את השינוי כשאני על המגרש".

קוואדו דואה, שערך את הבכורה שלו בנבחרת לפני כשבוע וחצי, בגיל 27 בלבד, והערב כבר כבש וקבע 0:1, הודה: "אני עדיין בחלום, זה בסך הכל המשחק השני שלי בנבחרת והשער הראשון. אני מתפוצץ מבפנים, כל כך שמח".

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

קוואדוו דואה חוגג עם שחקני נבחרת שוויץ. GettyImages
ג'וקר של ממש. דואה/GettyImages

מנגד, המאמן המפסיד מרקו רוסי הודה: "המחצית הראשונה היתה רעה מאוד, היינו פאסיביים מדי ונגד נבחרות ברמה הזאת זה נהיה קשה מאוד. אני לא רוצה להאשים, אני המאמן ולכן אני אחראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully