וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי משיב אש: "חוקים נוקשים? הם צריכים לישון"

מאמן נבחרת איטליה הגיב לפרסומים על כך שאסר על שחקניו לשחק בפלייסטיישן: "יש לנו חדר משחקים וגם אני הייתי בו. זה לא נכון, מאכזב שזה מה שנכתב"

תקציר ניצחונה של נבחרת גרמניה 1:5 על נבחרת סקוטלנד במשחק הפתיחה של יורו 2024/ספורט1

לוצ'אנו ספאלטי בן ה-65 מוכן ליורו הראשון שלו, שייצא לדרך הערב כאשר נבחרת איטליה, אלופת אירופה להזכירכם, תתמודד עם אלבניה (22:00, ספורט1). בסוף השבוע פורסם על הקשחת התנאים מצד המאמן שבין השאר, כך נטען, אסר על שחקניו להכניס קונסולות משחק לחדרים, להאזין למוזיקה באוזניות או להיות עם הטלפונים הניידים איתם בזמן ארוחות והתכנסויות. אמש, לקראת המפגש הערב, סיפק את התייחסותו לנושא והבהיר שהאיסורים לא חמורים כפי שנכתב בכלי התקשורת באיטליה.

"לפעמים זה מאכזב אותי שאני צריך להגיע למסיבות עיתונאים ולהתייחס לדברים שיוחסו לי וכלל לא אמרתי", פתח ספאלטי, "לא מטריד אותי מה שהם יעשו במהלך היום, הדבר היחיד שאני אוסר עליהם באמת זה להישאר ערים כל הלילה".

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

לוצ'אנו ספאלטי, מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
"גם אני הייתי". ספאלטי על חדר המשחקים/GettyImages

"אין לי שום בעיה עם קונסולות משחקים או משהו ספציפי אחר", המשיך ספאלטי, "יש לנו אפילו חדר משחקים עם שני מכשירי סוני פלייסטיישן שנכתב שאני לא אוהב. כולם נמצאים שם וגם אני הייתי, אבל כולם יכולים וצריכים לשחק שם רק בזמן שמותר. זה לא מקובל עליי ששחקנים יהיו ערים וישחקו בפלייסטיישן עד 3-4 בבוקר. בלילה צריך לישון".

עוד אמר ספאלטי בנושא: "אנחנו נכנסים לתקופה עמוסה של משחקים וזה מאוד חשוב שכולנו נחיה לפיה, שנכין את עצמנו לשגרת חיים כזו. זה לא נכון ולא הוגן שנכתב עליי שאני אוסר עליהם לשחק בפלייסטיישן. מה שאמרתי זה שהם לא יכולים לשחק עד 3-4 בבוקר - וזה שונה מאוד".

לצדו של ספאלטי ישב גם הקפטן ג'אנלואיג'י דונארומה שהתבקש להתייחס לנושא: "אנחנו צריכים לנוח טוב, להתאמן ולשחק ולכן זה חשוב שנישן בלילה. בילינו כבר אחרי ארוחת הערב בחדר המשחקים, שיחקנו יחד וזה יצר אווירה טובה, צחקנו ובילינו יחד למשך כמה שעות. קיבלנו עצות, טיפים והערות מהמאמן, אבל החוקים לא נוקשים משום מבחינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully