וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי מקשיח תנאים ולא רוצה שחקנים "אידיוטים"

נחשפת הגישה המיוחדת של המאמן לשחקני נבחרת איטליה ביורו 2024. ישיבה יומית, חדר משחקים מיוחד ואיסורים על טלפונים ואלכוהול

תקציר: איטליה - בוסניה 0:1/ספורט1

לפי דיווחים באירופה, מתגלה שגרת הנבחרת האיטלקית ביורו בגרמניה ויד הברזל מצדו של המאמן לוצ'אנו ספאלטי. זאת כאשר לטורנירים אחרים, איטליה מגיעה עם סגל צעיר יחסית שגילם הממוצע של השחקנים הוא 26.5, דבר שמעמיד בסימן שאלה את נושא המשמעת בנבחרת.

המאמן בן ה-65 אמר בעבר שהוא לא רוצה לראות אנשים "עם מראה של אידיוטים", כאשר שחקנים הולכים שקועים בטלפוניהם ועם אוזניות לראשם.

ספאלטי גם אסר על הכנסת קונסולות משחק לחדרים (אחת הסיבות לאיסור הזה היא האהבה של ג'אנלוקה סקמאקה למשחקים בפלייסטיישן עד לשעות הבוקר), במטרה שלשחקנים תהיה שינה טובה בלילה. למרות היחס הקשוח, המאמן גם ייתן לשחקניו הזדמנות ליהנות יחדיו, כשיהיה לשחקנים תחליף בדמות חדר משחקים, שם יוכלו למצוא שולחן ביליארד, פינג-פונג כדורגל שולחן, מכונות עם משחקי וידאו בסגנון רטרו מהאייטיז וארבע קונסולות, בהן השחקנים יוכלו לשחק יחד.

לנבחרת לוח זמנים קשיח כשכל השחקנים נדרשים להגיע לישיבה בכל יום ב-12 בצהריים, ארוחות הצהריים יתקיימו בשעה 12:45 וארוחות הערב בשעה 20:00, כאשר אף שחקן לא רשאי לאחר. לעומת זאת, בארוחות בוקר יותר להם לבוא בשעות גמישות יותר.

אלופת אירופה הגיעה לגרמניה עם שף ותזונאי צמודים כאשר תזונת השחקנים תהיה מוגבלת למאכלים ספציפיים כמו עוף, פסטות, לזניה, פנקייקים עם חלבון, אבוקדו, ולא תותר צריכת אלכוהול.

ג'אנלוקה סקמאקה נבחרת איטליה. רויטרס
אוהב לשחק בפלייסטיישן עד השעות הקטנות של הלילה. סקמאקה/רויטרס

משחקי נבחרת איטליה ביורו 2024

אלבניה - 15.6 (דורטמונד)
ספרד - 20.6 (גלזנקירשן)
קרואטיה - 24.6 (לייפציג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully