וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו מרטינס הודה למסי: "זה נפלא, הוא ג'נטלמן"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 16:41

כוכב נבחרת ארגנטינה יכול היה לסיים עם שלושער מול גואטמלה, אבל ויתר על בעיטת פנדל למען החלוץ: "הסתכלתי עליו והוא פשוט נתן לי את הכדור"

תקציר ניצחונה של נבחרת גרמניה 1:5 על נבחרת סקוטלנד במשחק הפתיחה של יורו 2024/ספורט1

אלופת העולם ואלופת הקופה אמריקה, נבחרת ארגנטינה, לא הרשימה מול אקוודור במשחק ההכנה שלה בשבוע שעבר. זה הסתיים אז ב-0:1 משער של אנחל די מריה לפני המחצית. הלילה (בין שישי לשבת), בחזרה הגנרלית למשחקי קופה אמריקה 2014, ליאונל מסי חזר להרכב וזה נגמר ב-1:4 על גואטמלה.

ארגנטינה אמנם נקלעה לפיגור מאוד מוקדם משער עצמי של ליסנדרו מרטינס, אך מסי מצא את הרשת פעמיים, גם בישל ללאוטרו מרטינס שכבש את שני השערים הנוספים - מסי למעשה ויתר לו על בעיטת פנדל כדי שיוכל להבקיע - ואלופת העולם אותתה לכולם שהיא תילחם בכל הכוח כדי להגן על תוארה גם בקופה אמריקה 2024 ולהניף גביע נוסף. התחרות תצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי כאשר ארגנטינה תתמודד נגד קנדה (2:30, ספורט1).

"לזכות שוב בגביע זו משימה מאוד קשה", הודה מסי אחרי המשחק, "אבל אנחנו ננסה לעשות זאת. כמו תמיד, כולנו הגענו לכאן כדי לעבוד קשה ועם המון תשוקה ורצון להצליח. לפני כל תחרות אני אומר את אותו הדבר וכך גם הפעם - אנחנו מגיעים כדי לתת את הכל ולא נפסיק לעשות זאת בכל משחק במטרה להשיג דברים".

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יכול היה להבקיע שלושער, אבל ויתר על הפנדל. מסי/רויטרס

לאוטרו מרטינס נשאל על כך שמסי פירגן לו כשנפסק פנדל לזכות אלביסלסטה במחצית הראשונה, הוא השלים צמד רק במחצית השנייה, והשיב: "הסתכלתי עליו והוא פשוט נתן לי את הכדור. הודיתי לו על כך ואני מודה לו גם כאן באופן פומבי. זו הייתה מחווה נפלאה, הוא ג'נטלמן על המגרש ומחוצה לו. זה היה לי מאוד חשוב".

אגב, המאמן ליאונל סקאלוני הבהיר באשר למצבו הבריאותי של מסי: "הוא יודע שהוא יהיה על כר הדשא כל עוד הוא כשיר". מספר שעות לאחר המשחק גם הודיעה ארגנטינה על הסגל הסופי לקופה, שכולל את אלחנדרו גרנאצ'ו הצעיר, קשר מנצ'סטר יונייטד, שהועדף על חשבון אנחל קוראה שנופה. בנוסף נופו ולנטין ברקו ולאו באלרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully