וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד בהלם: "ערב קשה, ניקח יום להתעצבן על עצמנו"

למרות הבדלי הרמות, הסקוטים לא ציפו לחטוף חמישייה מגרמניה. קלארק: "אכזבנו את עצמנו, עכשיו נראה איך נגיב". רוברטסון: "דברים לא הסתדרו"

תקציר ניצחונה של נבחרת גרמניה 1:5 על נבחרת סקוטלנד במשחק הפתיחה של יורו 2024/ספורט1

בזמן שגרמניה חגגה ניצחון היסטורי בפתיחת יורו 2024, סקוטלנד ליקקה את הפצעים מהתבוסה הצורבת 5:1. הסקוטים לא ניצחו משחק במסגרת אליפויות אירופה מאז ה-0:1 על שוויץ ביורו 1996, וזו תהיה היריבה הבאה מולה תנסה להתאושש.

הקפטן הסקוטי אנדי רוברטסון סיכם את התבוסה: "אין משחק קשה יותר מאשר מול המארחת בפתיחת הטורניר. הרבה דברים לא הסתדרו לנו ונצטרך לפתור את זה בהקדם כדי לשנות את התמונה. זו תזכורת לכמה הטורניר הזה קשה, אנחנו פוגשים נבחרות מהטופ העולמי. ניקח יום לכעוס ולהתעצבן על עצמנו, ואז ננסה להיות חיוביים ולהתמקד בשוויץ. זה יהיה עוד אתגר קשה".

המאמן סטיב קלארק הוסיף: "זה ערב קשה, לא היינו ברמה הרגילה שלנו. אכזבנו את עצמנו, אנחנו יותר טובים ממה שהצגנו הערב ואני מקווה שנוכיח את זה בהמשך. גרמניה שיחקה כדורגל יוצא מן הכלל ולצערנו לא היינו קרובים להשתוות אליה. המשחק ברח לנו מהר מאוד כבר במחצית הראשונה. לא הצלחנו להיכנס אליו בכלל. אנחנו צריכים להתמקד במה שמחכה לנו בהמשך. הכול תלוי בתגובה עכשיו, אז בואו נגיב כמו שצריך. המטרה היא ארבע נקודות משני המשחקים הבאים".

מאמן נבחרת סקוטלנד, סטיב קלארק. רויטרס
"אנחנו יותר טובים מזה". סטיב קלארק/רויטרס

ריאן כריסטי, שרשם את הופעתו ה-50 במדי נבחרת סקוטלנד: "חלמנו על התשת גרמניה וניצחון מפתיע, אבל זה לא נועד לקרות. ידענו שהם יהיו טובים, אבל מה שהיה הערב זה באמת מרשים. הדבר החשוב הוא שנדע להרים את עצמנו לקראת שוויץ. גרמניה נבחרת מהטופ העולמי, נלמד מזה ונקווה שנוכל להשיג תוצאות טובות יותר בשני המשחקים הבאים".

עוד בוואלה!

אירוח סערה: גרמניה הביסה את סקוטלנד 1:5 בפתיחת יורו 2024

לכתבה המלאה

שבת ביורו (שידורים ישירים בספורט1):

16:00: הונגריה - שוויץ (בית א')

19:00: ספרד - קרואטיה (בית ב')

22:00: איטליה - אלבניה (בית ב')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully