וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהונגריה "אין פחד מאתגרים". שאקירי נחרץ: "לא פה בשביל נופש"

שתי הנבחרות שנמצאות בבית א' עם המארחת גרמניה, ינסו להשיג מקדמה משמעותית, כשההונגרים רוצים לעלות לשלב הנוקאאוט לראשונה מאז יורו 2016 (שבת, 16:00, ספורט1). רוסי: "יש לנו סיכוי לנצח כל יריבה". צובר יירד לספסל

תקציר ההפסד 3:0 של נבחרת ישראל להונגריה במשחק הכנה/ספורט1

הונגריה

נבחרות הונגריה תחל את שלב הבתים של יורו 2024 כשתפגוש מחר (שבת, 16:00, ספורט1) את נבחרת שוויץ, אותה לא ניצחה מזה 26 שנים, מאז משחק ידידות ב-18 בנובמבר 1998 שנגמר ב-0:2 להונגרים.

החבורה של מרקו רוסי מגיעה ליורו לאחר משחקי הכנה ביניהם ניצחון 0:3 על נבחרת ישראל והפסד 2:1 לאירלנד. ההונגרים הגיעו ליורו 2020 אך לא צלחו את שלב הבתים כשסיימו במקום הרביעי והאחרון בבית ו'. ההונגרים בהובלת הקפטן דומיניק סובוסלאי, ימשיכו עם הרכב דומה לזה שניצח את ישראל 0:3, כאשר אדם לאנג ממשיך מאחור, ורולאנד שולואי וברנבאש וארגה מקדימה.

המאמן רוסי אמר לקראת ההתמודדות: "זה היורו השלישי ברציפות שלנו אז אנחנו שמחים מאוד. אנחנו מודעים לזה שאנחנו בבית מסובך, אבל אנחנו לא מפחדים מאתגרים. יש לנו ביטחון ואנחנו יודעים שיש לנו סיכוי לנצח כל יריבה".

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

שחקני נבחרת הונגריה מודים לקהל אחרי ניצחון על נבחרת ישראל. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
ישפרו את המאזן ההיסטורי מול שוויץ? שחקני הונגריה/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

שוויץ

השוויצרים הגיעו ביורו הקודם למיקום הגבוה ביותר בתולדותיהם, רבע גמר, כשסיימו במקום השלישי בבית א' ועלו עם ניצחון ענק על צרפת בשמינית הגמר. המפגש האחרון בין השתיים היה בבאזל במוקדמות מונדיאל 2018, אז ניצחה שוויץ 2:5. השוויצרים מגיעים לטורניר לאחר תיקו 1:1 מול אוסטריה וניצחון 0:4 על נבחרת אסטוניה.

שוויץ צפויה להגיע למשחק עם הרכב כמעט זהה להרכב מהמשחק מול אוסטריה שנגמר בתיקו 1:1, כשיאן זומר ימשיך לעמוד בין הקורות, ריקרדו רודריגס, מנואל אקנג'י וניקו אלבדי מאחור, ופביאן ורגאס וזקי אמדוני מקדימה. השינוי היחיד אמור להיות שג'רדאן שאקירי יפתח במקומו של סטיבן צובר.

שאקירי נשאל השבוע לגבי דיווחים שעלו על כך שמאמן הנבחרת, מוראט יאקין, לא בטוח בכושרו של השחקן: "אני כמעט נבוך שאני צריך בכלל לענות על שאלה כזאת. יאקין באמת אמר את זה? אני כאן עם הנבחרת כי אני רוצה לעזור כמה שניתן. אני לא פה בשביל נופש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. GettyImages
ימשיכו את הרצף מול היריבה? שחקני שוויץ/GettyImages

טריוויה

* הונגריה ושוויץ הן יריבות ותיקות מאוד והן נפגשו בעבר לא פחות מ-46 פעמים. הונגריה ניצחה 30 פעמים, שוויץ 11 ו-5 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

* שני המשחקים האחרונים בין הנבחרות הניבו לא פחות מ-12 שערים, כך שיש למה לצפות. זה קרה במוקדמות מונדיאל 2018 ושוויץ ניצחה 2:3 בחוץ ו-2:5 בבית.

* המשחק בשבת יהיה בסך הכול הפעם השנייה בה שתי הנבחרות נפגשות בטורניר גדול. הפעם הראשונה הייתה ברבע גמר מונדיאל 1938 והונגריה ניצחה 0:2.

* הונגריה כבשה יותר שערים מכל נבחרת אחרת במצבים נייחים במוקדמות היורו, לא כולל פנדלים: 7 (3 מקרנות, 3 מהגבהות בבעיטות חופשית, 1 בבעיטה חופשית ישירה).

* שוויץ היא אחת משתי נבחרות אירופיות בלבד שהצליחו להעפיל לשלבי הנוק אאוט בחמשת הטורנירים הגדולים האחרונים (יורו ומונדיאל). השנייה היא צרפת.

הרכבי הקבוצות

שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
אצטדיון: ריין אנרגי שטדיון (קלן)
קהל: 41676

עוד בשבת ביורו (שידורים ישירים בספורט1):

19:00: ספרד - קרואטיה (בית ב')

22:00: איטליה - אלבניה (בית ב')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully