וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה: "הבטחתי לילדים שאהיה במקום שייתן לי במה"

הקשר שעזב את מכבי תל אביב אחרי שמונה עונות, סיפר בריאיון ב-103FM: "בינתיים יש הצעות טובות, לא התקדמתי עם אף מועדון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

הקשר אייל גולסה סיים את חוזהו במכבי תל אביב, שבחרה לוותר על שירותיו אחרי שמונה עונות. הערב (חמישי) הוא התראיין בתוכנית הספורט ברדיו 103FM ואמר על הפרידה: "עברתי המון במכבי, התחנה הכי ארוכה שלי ובאמת שנהניתי מכל רגע, אבל בסוף כל אחד צריך להמשיך הלאה ועכשיו נחפש את המקום הכי טוב".

כאשר נשאל על האפשרויות שעומדות בפניו, אמר: "בעזרת השם נמצא את המקום הכי טוב בשבילי. חזרתי מחופשה ואני צריך לשבת עם הסוכן שלי בתחילת השבוע, אבל יש כמה דברים מאוד מעניינים. בשבילי הדבר הכי חשוב זה לשחק וליהנות מכדורגל וכל השאר יהיה בונוס".

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

האזינו לריאיון עם אייל גולסה

"אני בן 32 ואני בנוי לכל דבר", המשיך גולסה, "בסופו של דבר אני צריך לחזור לשחק וליהנות - הבטחתי לילדים שהם יבואו לראות אותי במקום שייתן לי את הבמה ואת המפתחות. ימים יגידו איפה זה יהיה. יש כמה אופציות, אבל באמת שלא התקדמתי עם קבוצות. בינתיים יש הצעות טובות".

אם הוא אהב להתאמן תחת מאמנים זרים: "עברתי דברים מדהימים במכבי תל אביב, אני לא יכול להצביע על דבר אחד כי היו הרבה - המשחקים באירופה, הדרבים, אלו דברים שאקח איתי לתמיד. באמת שנהניתי בכל רגע. לגבי המאמנים, במכבי תמיד מביאים צוות של זרים ובו לא רק המאמן מחליט, וזה נותן גם שקט למאמן ששומע לעוזרים וזה בסוף מתחבר. במכבי אני חושב שנהניתי מכולם חוץ מהשנה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully