וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החתימה שוער חדש, "פאון חוזר לרומניה"

בן גורדין הגיע מהפועל ר"ג וחתם ל-4 שנים. ברומניה מדווחים שהקשר "סיכם בקלוז' וישוב אחרי שיסגור את הפרטים מול ב"ש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

השוער בן גורדין (21), ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רמת גן, חתם בהפועל באר שבע ל-4 שנים. גורדין ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת בעונת 2022/2023 ובעונה שעברה לא החמיץ אפילו דקת משחק אחת בליגה הלאומית.

השוער הצעיר, שישמש כגיבוי לניב אליאסי, אמר: "זהו יום מאושר עבורי. אני שמח מאוד להגיע למועדון ומודה לכל הצוות המקצועי על האמון בי. מצפה לפגוש את הקהל המדהים וכעת חובת ההוכחה היא עליי. אתן את כל כולי מרגע מפתיחת האימונים במהלך החודש".

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

אז שוער חדש יש, אבל מי בדרך החוצה? בתקשורת הרומנית מדווחים שאדריאן פאון סיכם בקלוז' וצפוי לשוב אליה אחרי שיסגור את כל הפרטים מול הפועל באר שבע. "פאון סיכם בעל פה. יש לו הצעה מבני סכנין בישראל, אבל הוא רוצה לחזור לרומניה וצפוי לשוב לקלוז'".

שחקן בני סכנין אדריאן פאון בין שחקני מכבי חיפה: שואו, שון גולדברג. מאור אלקסלסי
בילה את רוב העונה החולפת כמושאל בסכנין. פאון/מאור אלקסלסי

לפאון יש חוזה לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע, אבל הוא נראה שהוא לא בתכניות של הקבוצה ואת העונה החולפת כבר העביר כמושאל בבני סכנין. הרומני בן ה-29 גדל בקלוז' ושיחק בה עד שעבר להפועל באר שבע בקיץ 2022 תמורת כ-500 אלף יורו.

פאון שותף ב-31 משחקים בכל המסגרות במדי באר שבע ובהם כבש 4 שערים, וב-30 משחקים בבני סכנין שגם בהם הבקיע 4 פעמים. עם שתיהן שיחק בפלייאוף העליון - אבל לא הצליח לשחזר את הזכייה בתארים כפי שעשה עם קלוז' (5 אליפויות, גביע אחד, שני סופר קאפ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully