וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מעבר ליידנר לציריך: לוזון יפעל לשחרורו לפריז

13.6.2024 / 18:46

המגן הושאל מאולימפיאקוס, מאמן הנבחרת האולימפית ישוחח עם מאמן הקבוצה השוויצרית כדי שיאשר לישראלי לייצג את המדינה בטורניר הכדורגל בקיץ

תקציר ההפסד 3:0 של נבחרת ישראל להונגריה במשחק הכנה/ספורט1

דורון ליידנר חתם רשמית בפ.צ ציריך כמושאל מאולימפיאקוס, אחרי שהאריך את חוזהו במועדון היווני לעונה נוספת - עד קיץ 2027. בעונה הקרובה, כאמור, הוא ישחק בשוויץ כפי שנכתב מוקדם יותר, אבל האם עוד קודם לכן הוא ישחק במשחקים האולימפיים בפריז?

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל, גיא לוזון, ישוחח בקרוב עם מאמן פ.צ. ציריך ריקרדו מוניז על מנת לתאם מולו ולקבל את אישורו שהמגן ישתתף במשחקים האולימפיים בפריז. כידוע, ישנם מספר לגיונרים בנבחרת ישראל שנדרש אישור המועדון שלהם כדי שיוכלו לשחק במשחקים האולימפיים - ומכיוון שליידנר עבר לקבוצה חדשה כעת, ישוחחו שני המאמנים כדי לסגור את הפרטים ולאפשר את שיתופו של ליידנר במשחקים בפריז.

דורון ליידנר חותם בפ.צ. ציריך. ., אתר רשמי
ליידנר עם המנהל המקצועי מילוש מילנוביץ והסוכנים עידן בו אבו ובועז גורן/אתר רשמי, .

המגן בן ה-22, שנרכש על ידי אולימפיאקוס בקיץ 2022, שיחק כמושאל בשורות אוסטריה וינה ב-2022/23 ולקראת סיומה סבל מקרע חלקי ברצועה הצולבת, שגרם לו לפספס את רוב העונה החולפת. לאחר שהתאושש, רשם תשע הופעות במדי אולימפיאקוס ב'. פ.צ. ציריך סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה השוויצרית והוא ינסה לסייע לה לעשות צעד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully