וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 אלף ילוו את נבחרת הונגריה ביורו: "הימנעו מפרובוקציות"

בהונגריה נרגשים אך חוששים מבעיות בטורניר, כוח נבחר של עשרות שוטרים יעזור למשטרת גרמניה: "אתם מייצגים את המדינה, לא רק את הנבחרת"

תקציר ההפסד 3:0 של נבחרת ישראל להונגריה במשחק הכנה/ספורט1

שלב הבתים של היורו מתקרב והציפייה אצל נבחרת הונגריה גדולה, כאשר לפי פרסומים בהונגריה, לא פחות מ-40 אלף אוהדים נלהבים ילוו את השחקנים בשלושת המשחקים השונים נגד נבחרות סקוטלנד, שוויץ והמארחת גרמניה במסגרת שלב הבתים.

סאנדור צ'ניי, נשיא ההתאחדות ההונגרית, פרסם הצהרה לקראת היורו: "בסך הכל, כ-40 אלף אוהדים יגיעו מהונגריה לשלושת המשחקים. ההתאחדות תספק להם את כל התמיכה". על פי דיווחים, כוח מיוחד שמונה 32 שוטרים הונגרים יגיע לגרמניה כדי להוות כוח עזר לכוחות הביטחון הגרמנים בתקופה בה הנבחרת ההונגרית תשתתף בטורניר.

נשיא ההתאחדות ביקש מהאוהדים "לא לבצע פרובוקציות, משום שאתם מייצגים את המדינה ולא רק את הנבחרת". תרגום להונגרית יוצע לאוהדים שיזדקקו לכך בכניסות לאצטדיונים, ויותר לאוהדים לבצע תהלוכות למשחקים.

שחקני נבחרת הונגריה מודים לקהל אחרי ניצחון על נבחרת ישראל. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
ייתמכו על ידי 40 אלף אוהדים. שחקני נבחרת הונגריה לאחר הניצחון על ישראל/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

לנבחרת הונגריה יהיה זה טורניר יורו שלישי רצוף לאחר שלא העפילה לאליפויות אירופה 10 פעמים ברציפות בין השנים 1976-2012. הישג השיא של ההונגרים ביורו הוא חצי גמר ב-1964 (מקום שלישי) ו-1972 (מקום רביעי). ביורו 2020 לא העפילה נבחרת הונגריה משלב הבתים. נבחרת הונגריה שיחקה מספר משחקי הכנה בזמן האחרון, כאשר ניצחה בשבוע שעבר את נבחרת ישראל 0:3 עם שלושה שערים מוקדמים.

משחקי נבחרת הונגריה ביורו 2024

שוויץ - 15.6 (קלן)
גרמניה - 19.6 (שטוטגרט)
סקוטלנד - 23.6 (שטוטגרט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully