וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד זוב דם: אח של גארי ליניקר הותקף

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 12:16

מדורי הרכילות באנגליה סוערים סביב התקרית: אחיו הצעיר של הפרשן, הידוע באיבה שלו לישראל, ספג מהלומה אדירה לפניו באיביזה, ונותר מחוסר הכרה

וויין ליניקר סופג מהלומה באיביזה, ונותר מחוסר הכרה/מתוך הרשתות החברתיות

גארי ליניקר, כדורגלן העבר המפורסם, הוא דמות מוכרת באנגליה במסגרת תפקידו כפרשן בכיר ברשת BBC ובתקופה האחרונה עלה לא מעט לכותרות בגלל המתקפות הבוטות שלו על ישראל בזמן המלחמה בעזה והתמיכה השנויה במחלוקת שלו בטרור הפלסטיני. אבל לליניקר יש אח צעיר יותר, בסגנון שונה לחלוטין, שבסוף השבוע היה מעורב בתקרית מתוקשרת: קטטה באיביזיה.

על רקע הסערה סביבו: כתבים וצלמים מחוץ לביתו של גארי ליניקר. Hollie Adams, GettyImages
אחיו הצעיר בקטע אחר. ליניקר/GettyImages, Hollie Adams

וויין, 62, האח הצעיר של אגדת הכדורגל גארי ליניקר, ידוע בזכות בעלותו על חוף אושן ביץ' המפורסם של איביזה, שזוכה לביקור של סלבריטאים רבים. בסוף השבוע הוא העלה תמונה אופיינית שלו, שותה יין לצד בחורה במועדון לילה מקומי, וכמה שעות לאחר מכן הועלה לרשתות החברתיות סרטון שלו מתעמת עם אדם - שלפתע מכה אותו בעוצמה בפניו. בתגובה, וויין ליניקר התמוטט על הרצפה שותת דם, ונותר מחוסר הכרה למשך 6 דקות. על פי הדיווחים, הבחור הצעיר העיר משהו לבחורה שההיתה עם ליניקר, הוא ענה לו - ובתובה הכה עד אובדן הכרה את האדם בן ה-62. על פי הידוע, לא בוצע מעצר על ידי המשטרה.

עוד בוואלה!

"גארי ליניקר מאומץ על ידי חמאס, וזאת בעיה ל-BBC"

לכתבה המלאה

וויין ליניקר פתח את אימפריית חיי הלילה שלו ב-1988 עם מותג ברי ספורט משלו בשם Lineker's Bar. כיום יש לו סניפים במקומות רבים בעולם. הוא השתתף בעבר בתוכנית ריאליטי, הונו מוערך בכ-30 מיליון ליש"ט והוא מתגאה בלמעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם. יש לו גם ארבעה ילדים, ובעבר ישב בכלא על העלמת מס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully