וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גארי ליניקר מאומץ על ידי חמאס, וזאת בעיה ל-BBC"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 8:32

אחרי עוד ציוץ אנטי ישראלי, באנגליה מאשימים את השדר ב"צביעות": "מולטי מיליונר ששולח את ילדיו לבתי ספר פרטיים, האם גארי הקדוש באמת דואג לזכויות אדם?"

תקציר: בריסטול סיטי - ווסטהאם 0:1/ספורט1

באנגליה ממשיכים בביקורת החריפה נגד גארי ליניקר, השדר המוערך שעובד ב-BBC, שהשבוע צייץ מחדש מסר הקורא להרחקת ישראל מהכדורגל האירופי, ובהמשך מחק את הציוץ, שהופץ על ידי גוף שקורא להחרמה והשמדתה של ישראל.

"שוב המגיש בעל השכר הגבוה ביותר של ה-BBC - שמצחצח את תדמיתו כקול המוסרי של האומה - גרם לתאגיד מבוכה גדולה", נכתב על ליניקר בטור ב"standard" הבריטי, "קשה שלא לתהות מדוע מותר למגיש המפורסם ביותר לזרוק לפח את המחויבות של התאגיד במשך 100 שנים לחוסר משוא פנים פוליטי. ליניקר הצבוע כעת מאומץ על ידי החמאס, וזו בעיה גדולה ל-BBC.

גארי ליניקר כדורגלן עבר ופרשן. רויטרס
"מדוע גארי הקדוש לא קורא להשעות מדינות אחרות מהספורט הבינלאומי?"/רויטרס

"יש שאלות נוספות סביב הסיקור של גארי לינקר את המלחמה בעזה ברשתות החברתיות. מדוע הוא היה שקט כאשר 1,200 יהודים נרצחו על ידי חמאס, כאשר נשים נאנסו, נשרפו תינוקות וכ-240 נחטפו? אם הוא כל כך עוסק באי-צדק בינלאומי, מדוע היה כל כך שקט בנוגע להתעללותה של סין במוסלמים, שלפי החשד יותר ממיליון מהם נעצרו? או איראן, או תימן שתוקפת כעת את הספנות הבינלאומית? מדוע גארי הקדוש לא קורא להשעות מדינות אחרות מהספורט הבינלאומי?

עוד בוואלה!

גרנט לליניקר: "שתקת אחרי הטבח. אני חפץ בשלום, הם לא רוצים בו"

לכתבה המלאה

"ליניקר הוא ארכי-צבוע שמדבר שמאל אבל לרוב חי בימין. למרות שהיה מבקר גלוי של המונדיאל קטאר ב-2022 על רקע זכויות אדם, לינקר הרוויח בעבר 1.6 מיליון ליש"ט בזמן שעבד עבור שדרן הספורט של מדינת המפרץ בין 2009 ל-2013.

"למרות הדאגה העמוקה כל כך לפליטים, ליניקר לא חינכו את ילדיו האהובים לצדם. רחוק מזה - כל הארבעה התחנכו בפנימיות מובחרות... מאז פרישתו מכדורגל, לינקר צבר הון של 30 מיליון ליש"ט... זה המוסר הכפול שאי אפשר לעמוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully