וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט לליניקר: "שתקת אחרי הטבח. אני חפץ בשלום, הם לא רוצים בו"

המאמן הישראלי תקף את הפרשן הפופולרי, לאחר שהמשיך לשתף מסרים פרו-פלסטינים: "עשית זאת שוב. האנשים האלה רצחו תינוקות ואנסו נשים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

אברהם גרנט תקף היום (שלישי) את גארי ליניקר, לאחר ששחקן העבר של נבחרת אנגליה והפרשן הפופולרי בהווה המשיך להדהד מסרים של חמאס ברשתות החברתיות. אמש שיתף ליניקר פוסט לפיו יש להשעות את ישראל מכל פעילות ספורטיבית על רקע המלחמה, לפני שספג ביקורות רבות במולדתו ולבסוף הסיר את הפוסט.

"היי גארי, עשית זאת שוב", כתב גרנט. "שוב שיתפת את נשיא ההתאחדות הפלסטינית - אותו איש שתמשך באופן פומבי בטבח של ה-7 באוקטובר ואמר שזה היה יום מצוין, יום שצריך להתרחש שוב ושוב. אני מתפלל לשלום, אבל האנשים הללו לא רוצים שלום. הם רצחו תינוקות. הם אנסו נשים. הם שרפו אנשים בחיים. הם צילמו הכל. מדובר בטבח אחריו שתקת".

ליניקר צידד בצד הפלסטיני פעמים רבות מאז תחילת המלחמה. על פי דיווחים באנגליה, גם לאנשים מ-BBC נמאס מההתנהלות של כוכב העבר, והם "רותחים" עליו. "יהיה קשה לקולגות יהודים לעבוד לצד ליניקר, אחרי שפרסם את הדברים האלה", נכתב ב"טיימס", ועובד ב-BBC טוען: "הוא לא מכבד את הקולגות שלו, חלקם יהודים, והוא יוצא נגדם בהאשמות חריפות עם דיבורים על 'רצח עם'".

המאמן הישראלי אברהם גרנט. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
ממשיך במאמצי ההסברה. גרנט/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

זו כמובן לא הפעם הראשונה שגרנט מתגייס למאמצי ההסברה של ישראל בעולם. לפני קצת פחות מחודש התארח בטוק-שואו הפופולרי של פירס מורגן בטלוויזיה האנגלית, ואמר, בין היתר: "אני מרגיש עצב עמוק בתקופה האחרונה. הגעתי לישראל כמה ימים לפני ה-7 באוקטובר והכל היה מאוד פסטורלי. אבל מאז ה-7 באוקטובר, מבחינתי העולם עצר מלכת. זו טרגדיה, כל מה שקורה במלחמה הזאת זו טרגדיה.

"אני איש כדורגל, לא פוליטיקאי, אבל אני חי בישראל ויש לי גם הרבה חברים מוסלמים. יש לי שני דברים לומר - איך אנגליה הייתה מגיבה אם היה מתרחש טבח כזה בשטחה? כיצד היא הייתה פועלת אם אחרי מתקפת טרור כזו, היו אומרים בגלוי שמתכוונים לעשות זאת שוב ושוב? את כל הסרטונים הקשים מה-7 באוקטובר הם פרסמו בעצמם. אפילו הנאצים ניסו להסתיר את מה שהם עשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully