וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פנתה לעופר ינאי, שחזר בו מהמחווה המפוקפקת

13.6.2024 / 11:58

בעלי הפועל ת"א קרא לאוהדי קבוצתו לקנות כרטיסים מאוהדי מכבי ת"א על חשבונו: "הכוונה היתה טובה. מבקש ערב ללא אלימות משום צורה"

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי עורר הבוקר (חמישי) סערה, אחרי שקרא במהלך הלילה לחיילים אוהדי קבוצתו, באופן גלוי, לקנות כרטיסים מאוהדי היריבה לפתיחת גמר הפלייאוף. "כמו שיודע כל מי שפנה אליי בפרטי בימים האחרונים. חיילים אוהדים שלנו תקנו כרטיסים מאוהדי מכבי - אני משלם. הצלחנו לפתור לכמה עשרות בימים האחרונים בשיטה הזו. תראו את זה כהזמנה פתוחה עד לתום הסדרה", צייץ ינאי כריטוויט לציוץ של העיתונאי בן כספית שהעלה צילום מסך של חייל שמחפש כרטיס למשחק הבית של האדומים במוצאי שבת.

במכבי תל אביב ראו את הציוץ של ינאי בזמן אמת והביעו תרעומת. "הוא נותן יד חופשית למעשה לבלאגן", אמר גורם בצהובים, "איפה האחריות שלו? הוא קורא להפר את חוקי המנהלת והוראות האבטחה שמפרידה בין הקהלים".

על רקע הביקורות הרבות, סיפר ינאי שקיבל פניה מהמשטרה על מנת לעצור את התהליך, "כדי שלא נגיע לאלימות חס וחלילה". "אני מבין מהתגובות שמשהו שהכוונה שלו הייתה טובה הפך להיות זירת ניגוח שמתסיס את האווירה", כתב. "קיבלתי כעת טלפון מסגן ניצב דניאל ברדיאן מרחב איילון שביקש לעצור את התהליך כדי שלא נגיע לאלימות חס וחלילה. אני מקבל ומכבד ומבקש שתהנו מחוויה ספורטיבית הערב ללא אלימות משום צורה".

לפחות 800 הזמנות חולקו למשחק הראשון על ידי הפועל תל אביב ומנהלת הליגה לגורמים שונים. האדומים קיבלו 1,400 כרטיסים למשחק לפי תקנון המנהלת, והגרילו 1,100 כרטיסים בין אוהדי הקבוצה. מנהלת הליגה קיבלה 5 אחוזים של הזמנות לפי תקנון משחקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully