וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדרבי: ההוראה של עופר ינאי הרתיחה את מכבי ת"א

13.6.2024 / 8:15

בעלי הפועל תל אביב צייץ: "חיילים אוהדים שלנו, תקנו כרטיסים מאוהדי מכבי, אני משלם". גורם באלופה: "קורא להפר את הוראות האבטחה". גם אוהדי האדומים חוששים מתגובה

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

סדרת גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב תצא הערב (חמישי, 21:00) לדרך בהיכל מנורה, ובעוד שעל הפרקט צפוי קרב מעניין, האווירה מתחממת עוד לפניו.

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי הצליח להכעיס את הצהובים, וכן גורמים נוספים בכדורסל הישראלי, אחרי שקרא במהלך הלילה לחיילים אוהדי קבוצתו, באופן גלוי, לקנות כרטיסים מאוהדי היריבה. "כמו שיודע כל מי שפנה אליי בפרטי בימים האחרונים. חיילים אוהדים שלנו תקנו כרטיסים מאוהדי מכבי - אני משלם. הצלחנו לפתור לכמה עשרות בימים האחרונים בשיטה הזו. תראו את זה כהזמנה פתוחה עד לתום הסדרה", צייץ ינאי כריטוויט לציוץ של העיתונאי בן כספית שהעלה צילום מסך של חייל שמחפש כרטיס למשחק הבית של האדומים במוצאי שבת.

במכבי תל אביב ראו את הציוץ של ינאי בזמן אמת, וגורמים במועדון כועסים מאוד על ההתנהלות של בעלי הפועל, "הוא נותן יד חופשית למעשה לבלאגן", אמר גורם במכבי, "איפה האחריות שלו? הוא קורא להפר את חוקי המנהלת והוראות האבטחה שמפרידה בין הקהלים". גורם נוסף בכדורסל הישראלי סיפר במהלך הלילה כי: "דברים כאלה קורים, גם בעידוד המועדונים, ולא בפעם הראשונה על ידי הפועל תל אביב, אבל לעשות את זה בצורה כזאת, זה ממש מהמקפצה". בקרב אוהדי הפועל תל אביב קיים חשש כי בעקבות הציוץ של ינאי, יעלו אוהדי מכבי תל אביב שמחפשים למכור את הכרטיס את המחיר.

עופר ינאי בעלים הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הצליח להרגיז את מכבי תל אביב. עופר ינאי בדרבי קודם בהיכל/אודי ציטיאט

לפחות 800 הזמנות חולקו למשחק הראשון על ידי הפועל תל אביב ומנהלת הליגה לגורמים שונים. האדומים קיבלו 1,400 כרטיסים למשחק לפי תקנון המנהלת, והגרילו 1,100 כרטיסים בין אוהדי הקבוצה. מנהלת הליגה קיבלה 5 אחוזים של הזמנות לפי תקנון משחקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully