וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש טרם החליטה לגבי שמיר וטיבי, פאון שוחרר

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 16:36

לקבוצה נותרו יומיים להחליט האם לממש את האופציה בחוזהו של הקשר, עם הבלם הוותיק צריך לשבת על חוזה חדש. קוז'וך רוצה לצרף גם בלם זר, הרומני עזב סופית

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

יומיים לפקיעת האופציה שיש להפועל באר שבע על מימוש חוזה לעונה נוספת לעדן שמיר, ובמועדון עדיין לא החליטו האם הם משאירים את הקשר. לשמיר יש בחוזה אופציה שיש לרשות המועדון עד ה-15 ביוני להכריע האם היא רוצה אותו לעונה נוספת, ובהודעה על מימוש ההסכם לעונה הבאה היא סוגרת את הפינה מבחינתה.

שחקן אחר שנמצא אף הוא בעמדת המתנה מבחינת הפועל באר שבע הוא איתן טיבי. במקרה שלו, אין אופציה שצריך לממש אלא לשבת על חוזה חדש. הבלם הוותיק החליט הקיץ הזה לא להיות מיוצג על ידי סוכן שחקנים אלא לייצג את עצמו, אחרי כל כך הרבה שנות ניסיון של משחק.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע בחימום, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
טרם התקבלה החלטה. שמיר/אריאל שלום

טיבי מנהל שיחות גם עם הפועל באר שבע וגם עם קבוצות נוספות שמתעניינות בו. הבלם סיים עונה די טובה מבחינתו, עם לא מעט משחקים טובים. יחד עם זאת, בהפועל באר שבע עדיין לא החליטו מה הם עושים איתו, משום שהמאמן רן קוז'וך צפוי לצרף בלם זר לסגל וטרם החליט לגבי עתיד טיבי.

לעומתם, הפועל באר שבע הודיעה היום על פרידה מאדריאן פאון. בימים האחרונים דווח שהקשר שבילה את העונה האחרונה כמושאל בבני סכנין, סיכם בקלוז'. הוא כזכור חתם בבירת הנגב ב-2022 וזו הייתה התחנה הראשונה שלו מחוץ לרומניה, אולם הוא צפוי לשוב למולדתו ולהצטרף לאקסית שממנה הגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully