וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה זרבי על סף חתימה, אקס מכבי ת"א מצא בית חדש?

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 20:27

האיטלקי סיכם את תנאיו במארסיי לשלוש השנים הבאות, לוקאסן מבוקש בפרטיזן בלגרד. פונסקה יאמן את מילאן, איטו הוצג בבאיירן מינכן, פדרו לימה העדיף את צ'לסי על פני ריאל מדריד ולברקוזן סגרה את עסקת אלש גרסיה

תקציר ה-0:3 של פורטוגל על אירלנד בהכנה ליורו, עם צמד של כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

העברות

* אלש גרסיה חתם בבאייר לברקוזן. הספרדי נרכש על ידי אלופת גרמניה מג'ירונה תמורת 18 מיליון יורו.

* יממה אחרי שנודע כי באיירן מינכן הפעילה את סעיף היציאה של הירוקי איטו, היא הציגה את שחקן הרכש החדש שלה שהצטרף משטוטגרט תמורת 30 מיליון יורו. היפני חתם עד 2028.

* מילאן הודיעה רשמית על מינויו של פאולו פונסקה בחוזה לשלוש עונות. המאמן שעבד בעבר בפורטו, שחאטר דונייצק ורומא אימן בשנתיים האחרונות את ליל.

* מאמן נוסף שהוצג זהו פאולו זאנטי, שיחליף בוורונה את מרקו בארוני שעזב לטובת לאציו. את העונה שעברה החל כמאמן אמפולי עד שפוטר ולפני כן העלה את ונציה לסרייה A, אז הדריך את דור פרץ.

* ווסטהאם הודיעה על רכישתו של לואיס גילרמה בן ה-18, שחקן ההתקפה של עם פלמייראס תמורת 23 מיליון יורו (פלוס שבעה מיליון על סעיפים נוסים וגם 20 אחוזים מעסקה עתידית).

* לויד קלי הוצג בניוקאסל. המגן שסיים חוזה בבורנמות', הצטרף למגפייז בחוזה עד 2029 עם אופציה לעונה נוספת.

* לייפציג רכשה את קשר שאלקה בן ה-18 אסאן אודראוגו תמורת 10 מיליון יורו.

* אנדר הררה האריך את החוזה שלו באתלטיק בילבאו עד קיץ 2025.

* וולבס, המשופעת בשחקנים פורטוגלים, הוסיפה עוד אחד בדמות רודריגו גומש. המגן הימני בן ה-20 נרכש מבראגה תמורת 12.7 מיליון ליש"ט וחתם לחמש שנים.

שמועות

* אחרי הסיכום של הירוקי איטו בבאיירן מינכן, עוד שחקן מפתח יעזוב את שטוטגרט אחרי עונת שיא? הסקורר סרו גיראסי, שמנהל שיחות עם בורוסיה דורטמונד אחרי שהבקיע 28 שערי ליגה במדי סגנית אלופת גרמניה, הודה כי הוא פתוח למעבר: "זה יכול לקרות, זה מועדון גדול מאוד. אבל שום דבר לא התקדם וכרגע אני עדיין תחת חוזה בשטוטגרט".

* לפי "אס", צ'לסי הקדימה את ריאל מדריד במאבק אחר המגן הימני הברזילאי בן ה-17 פדרו לימה, שסגר בשורות הבלוז לשלוש שנים תמורת 7.5 מיליון יורו. הברזילאי הצעיר אמור לשחק תחילה בשטרסבורג הצרפתית.

* רוברטו דה זרבי, שהיה סחורה חמה בשוק המאמנים עד כה, קיבל הצעה לשלוש עונות ממארסיי והמגעים בין הצדדים מתקדמים. לפי פבריציו רומאנו הם על סף סיכום בשל הסכמת הצרפתים לשלם לו קרוב ל-10 מיליון יורו ולשלם את הפיצוי לברייטון.

* סוכמה עסקת אלש גרסיה לבאייר לברקוזן. אלופת גרמניה תשלם לג'ירונה 18 מיליון יורו עבור הקשר בו חשק צ'אבי אלונסו. לאחר שנגרע מהסגל של ספרד ליורו, הוא עובר כבר היום בדיקות רפואיות.

* דריק לוקאסן, שסיים את דרכו במכבי תל אביב, נמצא על הכוונת של פרטיזן בלגרד.

אלש גרסיה מגיע לבדיקות רפואיות בלברקוזן

* פביאן הורצלר קרוב מתמיד להתמנות למאמנה החדש של ברייטון. השחפים יפצו את סט. פאולי, אותה העלה המאמן בן ה-31 לבונדסליגה, ויחתימו אותו על חוזה לשלוש שנים.

* לפי פבריציו רומאנו, אטאלנטה מנסה להחתים את ניקולו זאניולו. גם ויאריאל בדקה את האופציה של הקשר האיטלקי ששיחק באסטון וילה ושייך לגלאטסראיי.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח על סיכום שהושג בין אטאלנטה למילאן: זוכת הליגה האירופית תשלם 22 מיליון יורו עבור החלוץ הבלגי שארל דה קטלארה, שהצטיין אצלה כמושאל עם 14 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות.

שחקן שטוטגרט סרו גיראסי. Christof Koepsel, GettyImages
שטוטגרט תמכור גם אותו? סרו גיראסי/GettyImages, Christof Koepsel

* אינטר מחפשת שוער שני והביעה עניין בספרדי ג'וספ מרטינס בן ה-26, עליו גנואה מבקשת 18 מיליון יורו. גם פיליפ יורגנסן מוויאריאל בתמונה.

* למרות הסיכומים שכבר הושגו באמצעות המנהל הספורטיבי, בצרפת טוענים כי ראשי אל נסאר רוצים לבדוק שמות אחרים לעמדת השוער ומעכבים את רכישת וויצ'ך שצ'סני הפולני מיובנטוס.

* החלוץ הפורטוגלי ויטיניה, ששיחק חצי עונה בגנואה כמושאל ממארסיי, ימשיך כנראה לעונת השאלה נוספת לאחר התקדמות משמעותית בין הצדדים. לאיטלקים תהיה אפשרות רכישה.

* נשיא ליל אוליבייה לטאנג הודה: "לני יורו וג'ונתן דייויד עשויים להימכר בקיץ הנוכחי". הבלם בן ה-18 מבוקש בקבוצות בכירות רבות ונותן עדיפות לריאל מדריד, בעוד החלוץ הקנדי עשוי לעבור לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully