וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוזו מונה למאמן היידוק ספליט, באיירן סגרה חיזוק

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 22:24

הבווארים הפעילו את סעיף היציאה של בלם שטוטגרט. ריאל מדריד רוצה את כריסטיאן רומרו, ברצלונה מנסה לרכוש את מאינו ועשויה למכור את פראן טורס לניוקאסל. העברות ושמועות מהעולם

תקציר ה-0:4 של אוקראינה על מולדובה בהכנה ליורו 2024/ספורט1

העברות

* מונצה הודיעה רשמית על מינויו של בלם העבר האגדי של נבחרת איטליה אלסנדרו נסטה כמאמנה החדש. נסטה חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שאימן אשתקד את רג'יאנה מליגת המשנה.

* מינוי מסקרן נוסף בכדורגל העולמי: שחקן העבר ג'נארו גאטוזו, שקריירת האימון שלו לא התעלתה לפסגות של קריירת המשחק, חתם בהיידוק ספליט לשנתיים.

* טוטנהאם הודיעה על התרת חוזהו של הקשר טאנגי אנדומבלה, שהפך שחקן חופשי.

* החלוץ הסלובני בנימין ששקו, שהיה על הכוונת של ארסנל וצ'לסי על פי דיווחים, האריך חוזה בר.ב. לייפציג עד 2029.

* עומארי פורסון, שחקן הכנף בן ה-19 שסיים חוזה במנצ'סטר יונייטד אחרי שהספיק להופיע בפרמיירליג, חתם לארבע שנים במונצה האיטלקית.

* אוגסבורג שילמה 2.5 מיליון יורו לרייקה עבור השוער הקרואטי נדילקו לאברוביץ' בן ה-24, שהגיע לגרמניה עם נבחרתו לקראת היורו וחתם על חוזה עד קיץ 2029.

* אלופת ה-MLS קולומבוס קרו רכשה את דילן שמבו, קשרה של סנט אטיין ואחד מגיבורי חזרתה לליג 1. סכום ההעברה לא פורסם, הצרפתי בן ה-26 חתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית.

* קרוזיירו הברזילאית לא הסתפקה ברכישת קאיו ז'ורז'ה מיובנטוס וקנתה ב-2.3 מיליון יורו את החלוץ הארגנטינאי לאוטרו דיאס מאינדפנדיינטה דל ואייה האקוודורית.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

שמועות

* באיירן מינכן ממשיכה לעצב את הסגל לקראת העונה הבאה: לפי "בילד", הבווארים הפעילו את סעיף היציאה של בלם שטוטגרט הירוקי איטו וירכשו אותו תמורת 30 מיליון יורו.

* לפי ESPN ארגנטינה, ריאל מדריד כבר החלה לגשש בסביבתו של בלם טוטנהאם כריסטיאן רומרו, שהצטיין במשחק ההכנה האחרון של נבחרת ארגנטינה.

* בספרד טוענים שברצלונה רוצה לנסות ולרכוש את קובי מאינו ממנצ'סטר יונייטד ומוכנה להציע לשדים האדומים את ראפיניה בצירוף 8.5 מיליון ליש"ט.

* לפי התקשורת הגרמנית, באיירן מינכן ממשיכה לנהל מגעים עם סוכניו של לוי קוליוול. וינסנט קומפני מחזר גם אחר ג'ונתן טה, אבל סיכום עם לברקוזן טרם הושג.

* בספרד טוענים: ניוקאסל הציעה לברצלונה 15 מיליון יורו + 5 מיליון יורו בבונוסים על פראן טורס.

* העיתונאי הצרפתי מוחמד בואפסי טוען כי פריז סן ז'רמן מעוניינת לרכוש את ויניסיוס מריאל מדריד. יש לציין כי הכוכב הברזילאי הצהיר על רצונו להישאר שחקן הבלאנקוס "לכל החיים".

* ריאל מוכנה למכור את פרלאן מנדי בקיץ הנוכחי, לפני סיום חוזהו בשנה הבאה. לפי "רלבו", הבלאנקוס יאפשרו לו לעזוב ברגע שתגיע הצעה מתאימה.

* מי ששוקל לעזוב את ריאל, כך נטען ברדיו "קופה" הספרדי, הוא אנדריי לונין. יחסיו של השוער עם המאמן קרלו אנצ'לוטי "קרים" והוא מבוקש בארסנל, בין היתר.

* וינסנט קומפני סימן בלם שהוא מעוניין להביא לבאיירן מינכן: ג'ו גומז מליברפול - כך דווח ב"מירור".

* האם אדריאן ראביו יעבור למילאן בסוף החודש? הקשר הצרפתי בן ה-29 מסיים את חוזהו ביובנטוס ועל פי "קוריירה דלו ספורט", עשוי לקבל הצעה מהרוסונרי שינסו להתמודד עם דרישות השכר הגבוהות שלו (כ-7.5 מיליון יורו לעונה).

* לפי "הסאן", גם מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למרדף אחר לני יורו ומוכנה לשלם לליל 51 מיליון ליש"ט, אבל גם היא כמו פריז סן ז'רמן ואחרות למדה מהר מאוד כי הבלם הצרפתי בן ה-18 נותן עדיפות לריאל מדריד.

* ב"רקורד" הפורטוגלי נטען כי השתפרו סיכוייה של מנצ'סטר יונייטד לרכוש את ז'ואאו נבס מבנפיקה, לאחר שהקשר בן ה-19 סירב להצעת החוזה שהגישה קבוצתו.

* בנוסף, מנצ'סטר יונייטד נאבקת על יוסוף פופאנה, קשר נבחרת צרפת ומונאקו שמחוזר גם על ידי מילאן ויובנטוס.

* לפי דיווח של פבריציו רומאנו, ווסטהאם הגיעה לסיכום עם פלמייראס על רכישת הקשר בן ה-18 לואיס גילרמה תמורת 23 מיליון יורו (פלוס שבעה מיליון על סעיפים נוסים וגם 20 אחוזים מעסקה עתידית).

* ב"מארקה" דווח על התקדמות נוספת בין אתלטיקו מדריד לריאל סוסיאדד בנוגע לרכישת רובין לה נורמן. סכום ההעברה יהיה נמוך מ-40 מיליון היורו שביקשו הבאסקים תחילה עבור הבלם הצרפתי שהתאזרח והפך לשחקן נבחרת ספרד.

* סוכנו של ג'ובאני די לורנצו נפגש עם ראשי נאפולי והמאמן החדש אנטוניו קונטה, אבל הקפטן עדיין דוחף למעבר ליובנטוס, איתה כבר הגיע לסיכום על תנאי חוזהו לפי הדיווחים באיטליה. נאפולי מתנגדת להעבירו דווקא ליובנטוס ומעדיפה מכירה למדינה אחרת, אם אין אפשרות להשאירו.

בלם ליל לני יורו. Sameer Al-DOUMY / AFP, GettyImages
רוצה רק לריאל. לני יורו/GettyImages, Sameer Al-DOUMY / AFP

* אחרי שהצהיר כי ימשיך לשחק בצרפת ולמרות הדיווחים על סיכום שהושג עם מונאקו, ז'ורז' מיקוטאדזה הבהיר: "עוד לא קיבלתי החלטה, זה יקרה בקרוב". מץ, שירדה ליגה, צפויה למכור את חלוץ נבחרת גאורגיה תמורת כ-20 מיליון יורו. גם ליון ומארסיי בעקבותיו.

* סלטיק מחפשת שוער חדש וב"מירור" דווח כי היא סימנה את מרטין דוברבקה, שוערה הסלובקי בן ה-35 של ניוקאסל.

* הבלם לויד קלי יעבור היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה על חוזה לחמש שנים בניוקאסל.

* ווסטהאם מובילה את המרוץ לצירופו של טמי אברהם, לפי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט". חלוץ רומא מבוקש גם בטוטנהאם ובאסטון וילה.

* העיתונאי גיז'רמו אראנגו טוען: צ'לסי סיכמה על רכישתו של ג'ון דוראן מאסטון וילה תמורת 50 מיליון יורו.

* דיווח ב"סקיי גרמניה": הקשר בן ה-18 משאלקה, אסאן אוודראוגו, החליט לחתום עם ר.ב. לייפציג על חוזה עד 2029 ויירכש תמורת 10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully