וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו מכרה את לואיס אלברטו, בארלה האריך חוזה באינטר

הקשר הספרדי עבר לאל-דוחאיל הקטארית תמורת 10 מיליון יורו, הנראזורי שמרו על אחד הכוכבים. דובביק סיכם באתלטיקו, יובה קרובה לרכש

תקציר ניצחונה של צ'כיה 1:2 על צפון מקדוניה בהכנה ליורו/ספורט1

העברות

* לאציו מכרה ב-10 מיליון יורו את הקשר בן ה-31 לואיס אלברטו לאל-דוחאיל הקטארית, כאשר 12 אחוזים מהסכום יועברו לליברפול, ממנה הגיע הספרדי ב-2016. הוא כבש 52 שערים ב-307 הופעות במדי הביאנקוצ'לסטי וזכה בגביע האיטלקי ופעמיים בסופרקופה.

* לא העברה, אבל בכל זאת הודעה רשמית: ניקולו בארלה האריך את חוזהו באינטר עד 2029. אלופת איטליה אמורה להודיע בקרוב גם על החוזים החדשים של לאוטרו מרטינס והמאמן סימונה אינזאגי.

* אחרי עונה לא רעה בפרוזינונה שירדה ליגה במחזור האחרון, קאיו ז'ורז'ה חזר ליובנטוס שמכרה אותו לקרוזיירו תמורת 7.2 מיליון יורו. הקשר/חלוץ הברזילאי בן ה-22 שב לארצו עם חוזה לחמש שנים.

* ורדר ברמן רכשה את הקשר סקלי אלברו (22) אחרי ששיחק אצלה חצי עונה כמושאל. ליון קיבלה עבור הצרפתי-אנגולי גבה הקומה (2.02 מ') סכום של 4.75 מיליון יורו עם אפשרות ל-1.5 מיליון נוספים.

* אחרי תקופת השאלה מוצלחת, ברונדבי הדנית רכשה את פטריק פנץ מבאייר לברקוזן תמורת 2.5 מיליון יורו. שוער נבחרת אוסטריה בן ה-27 חתם על חוזה לארבע שנים.

* מרקו בארוני מונה למאמנה החדש של לאציו, כשבוע אחרי התפטרותו של איגור טודור. בארוני בן ה-60 הציל את ורונה מירידה בעונה החולפת. לידיעה המלאה

* חלוץ העבר פרננדו טורס קודם מעמדת מאמן קבוצת הנוער של אתלטיקו מדריד וידריך בעונה הבאה את קבוצת המילואים.

* לורן קוסיילני, בלם העבר של ארסנל ונבחרת צרפת, חזר לפני כשנה כמאמן נוער ללוריין בה פרץ, וכעת מונה למנהל הספורטיבי החדש. משימתו תהיה להחזיר את הקבוצה לליגה הצרפתית הבכירה.

שמועות

* אחרי שסיים כמלך שערי ה"לה ליגה'" עם לא פחות מ-24 כיבושים והצעיד את ג'ירונה הקטנה לליגת האלופות, ארטיום דובביק הפך להיות שחקן מאוד מבוקש. הקבוצה שעשויה לזכות במאבק על החתמתו של חלוץ אוקראינה היא אתלטיקו מדריד, כאשר בספרד מדווחים שהוא הגיע לסיכום עם הקבוצה של סימאונה. גם נאפולי מעוניינת בשחקן, שצפוי להישאר במדריד.

* זה עדיין לא רשמי, אבל טיאגו מוטה המאמן שהצעיד את בולוניה להופעה היסטורית בליגת האלופות, סיכם את כל תנאיו כמאמן הבא של יובנטוס.

* דוגלאס לואיז בדרך ליובנטוס. הקשר הברזילאי, על פי העיתונאי טנקרדי פאלמרי, יימכר מאסטון וילה תמורת כ-25 מיליון יורו ובתמורה לווסטון מקני וסמואל אילינג ג'וניור.

* לפי "ספורט", ברצלונה הגישה הצעה ראשונה על ג'רמי פרימפונג, המגן/קשר ההולנדי שכיכב העונה במדי באייר לברקוזן.

* אתלטיקו מדריד רוצה לקבל לפחות 60 מיליון יורו עבור ז'ואאו פליקס, אבל ברצלונה לא יכולה לבצע רכישה ומנסה להשלים עונת השאלה שנייה.

* אדריאנו גליאני, המנכ"ל של מונצה, אישר כי הושג סיכום עם יובנטוס בנוגע לשוער מיקלה די גרגוריו: השאלה לעונה עם התחייבות לרכישה ב-18 מיליון יורו בקיץ הבא. בעקבות המהלך, וויצ'ך שצ'סני עשוי לעבור לאל נסאר הסעודית, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, כשעל פי פבריציו רומאנו כבר יש בין הצדדים סיכום לשנתיים.

* קואן קסטלס, השוער הראשון של נבחרת בלגיה ליורו בהיעדרו של טיבו קורטואה, גם הוא על סף מעבר אל הליגה הסעודית, לשורות העולה החדשה אל קדיסיה. השוער בן ה-31 סיים את חוזהו בוולפסבורג.

ג'ון דוראן אסטון וילה. רויטרס
על הכוונת של צ'לסי. דוראן/רויטרס

* ג'ון דוראן על הכוונת של צ'לסי. הבלוז מאוד רצו לצרף את בנימין ששקו, אלא שהוא החליט להמשיך לעוד עונה נוספת בלייפציג וכעת החלוץ של אסטון וילה המועמד המוביל לחיזוק החלק הקדמי של הבלוז.

* כאמור, בנימין ששקו יחתום ביממה הקרובה על חוזה חדש בר.ב. לייפציג עד 2029, כך לפי פבריציו רומאנו. הסיכום בין הצדדים קובע כי לחלוץ הסלובני תינתן הזדמנות להתקדם למועדון גדול יותר בשני הקיצים הבאים.

* רובין גוזנס מתקרב לבולוניה. הוא צפוי לעבור מאוניון ברלין בהשאלה עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully