וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסעיף שצריך להדאיג את נאגלסמן. מכה לגרמניה

המאמן יוכל להיות מפוטר בלי פיצויים אם הנבחרת לא תעבור את שלב הבתים ביורו. פאבלוביץ' החולה נגרע מהסגל, ג'אן זומן במקומו. וגם: כמה מרוויח נאגלסמן ומה מענק הזכייה של המאנשאפט?

תקציר: גרמניה - יוון 1:2/ספורט1

בשורה מצערת לנבחרת גרמניה: הקשר האחורי אלכסנדר פאבלוביץ' חולה באנגינה ויחמיץ את היורו הביתי, כשמי שזומן במקומו הוא אמרה ג'אן מבורוסיה דורטמונד. רק בשבוע שעבר ערך השחקן בן ה-20 את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים, במשחק ההכנה מול אוקראינה, אחרי שבמהלך החודש שעבר התגבר על פציעה שספג במשחקה האחרון של באיירן מינכן בבונדסליגה. פאבלוביץ', מהכישרונות העולים בשורות המאנשאפט, היה אמור להחמיץ בכל מקרה את משחק הפתיחה נגד סקוטלנד ביום שישי (22:00, ספורט1), אבל התבשר היום (שבת) כי הוא ייאלץ לצפות בטורניר כולו מהבית.

"חבל מאוד בשבילו. הוא שמח מאוד להיות כאן והיה טוב באימונים, אבל הוא יישאר חיובי", אמר ג'מאל מוסיאלה על חברו לקבוצה ולנבחרת. פאבלוביץ' כתב באינסטגרם: "אני מאוד עצוב כרגע שחלום היורו הביתי התנפץ לי. אני מאחל לחבר'ה את ההצלחה הכי גדולה שאפשר. אחזור חזק יותר".

המאמן יוליאן נאגלסמן הסביר את זימונו של ג'אן: "רצינו עוד 'קשר 6' בסגל. אמרה הביע מיד התלהבות ורצון להצטרף, רצינו עוד שחקן מנוסה שיודע להתמודד עם לחץ. הוא בהחלט מתאים לפרופיל שאנחנו זקוקים לו".

בינתיים, "בילד" פרסם פרטים מעניינים ביותר על חוזהו של נאגלסמן בנבחרת גרמניה. מעבר לכך ששכרו עומד על שישה מיליון יורו בשנה, נאגלסמן יזכה למענק בן 400,000 יורו במקרה של זכייה באליפות אירופה, כמו כל שחקני הנבחרת. מנגד, אם גרמניה תודח בשלב הבתים כפי שקרה לה בגביעי העולם של 2018 ו-2022, סעיף בחוזהו של המאמן יאפשר להתאחדות לבטל לאלתר את ההסכם, עליו חתומים הצדדים עד סוף מונדיאל 2026, כשנאגלסמן לא יזכה לפיצויים בגין פיטוריו.

אלכסנדר פאבלוביץ' באימון נבחרת גרמניה. Alexander Hassenstein, GettyImages
בשורה מצערת. אלכסנדר פאבלוביץ' באימון נבחרת גרמניה/GettyImages, Alexander Hassenstein

משחקי גרמניה ביורו

14.6, 22:00: גרמניה - סקוטלנד (מינכן)
19.6, 19:00: גרמניה - הונגריה (שטוטגרט)
23.6, 22:00: שוויץ - גרמניה (פרנקפורט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully