וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא פוסל": שחקן מכבי פתח תקוה סימן יעד לעתיד

הזכייה בגביע המדינה, הליגה האירופית ("המטרה הגדולה של העונה"), המלחמה ומעבר לארגנטינה: מרקו וולף המפתיע מדבר

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי

מרקו וולף היה לאחת מהפתעות העונה במכבי פתח תקוה, כאשר תפס את מקומו של רובי לבקוביץ' בין הקורות והפך לשוער הראשון בקבוצה שזכתה בגביע המדינה וחגגה תואר ראשון אחרי 72 שנים. היום (רביעי) פורסם ריאיון שהעניק הארגנטינאי ל-"Infobae" במולדתו, על העתיד במלאבס בפרט ובקריירה בכלל, ועל המלחמה שהעיבה על עונת הכדורגל האחרונה בישראל.

"הייתה חגיגה גדולה בגלל המשמעות של התואר למועדון. לפני הגמר היו הרבה תקוות וציפייה בקרב ההנהלה והאוהדים, אבל גם חוסר ודאות - כי מכבי פתח תקוה לא רגילה לזה", סיפר וולף על הגביע שהושג. השוער שנמצא במולדתו בימים אלה, סיפר על הקבוצה: "הסגל ממש צעיר, רוב השחקנים בין 20 עד 22 ועובדים קשה מאוד, מאוד מכבדים ומוכנים לתת הכל. המאמן הנחיל לנו סגנון מאוד אגרסיבי ואינטנסיבי, הדרך שלנו התישה את היריבות, חלק מהקבוצות התקשו לעמוד בקצב שלנו".

על ההתאקלמות בישראל: "הכי קשה היה לי עניין השפה. בהתחלה זה היה מחסום, לא רק מבחינת התקשורת, אלא בהשתלבות בחברה. אחרי שלוש שנים, אני יכול לומר שאני מבין ומתקשר כמו שאני רוצה וצריך".

מרקו וולף שוער מכבי פתח תקוה. דני מרון
לא פוסל חזרה לארגנטינה בעתיד. מרקו וולף/דני מרון

השפעת המלחמה: "באוקטובר, נובמבר ודצמבר 2023, וחלק מינואר, היה קשה מאוד. לקום בריצה למקלט לפנות בוקר ופעמיים-שלוש ביום, כי היו אזעקות, גרם לשבועות רבים של חוסר ודאות והרבה פחד. אבל גם צריך להגיד שמאז פברואר החיים די דומים למה שהיה לפני המלחמה, שומעים אזעקה אחת לכמה שבועות, הפחד וחוסר הוודאות כבר לא מורגשים. היום החיים שלנו כמעט נורמליים ואנחנו כמובן עוקבים אחרי המלחמה בחדשות, אבל זה לא נוגע אלינו כמו בזמנו".

וולף התייחס להשתתפותה של מכבי פתח תקוה במוקדמות הליגה האירופית: "ההעפלה לשלב הבתים היא המטרה הכי גדולה שלנו בעונה הקרובה". לסיום, השוער שחתום על חוזה עד 2027 הביע רצון לחזור לשחק בארצו: "אני לא פוסל חזרה בעתיד, אבל זה לא משהו שאמור לקרות בטווח הקצר או הבינוני. הייתי רוצה לשחק בליגה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully