וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולף בריאיון בארגנטינה: "הם רק רוצים להרוג אזרחים - זה טרור"

שוערה היהודי של מכבי פתח תקוה סיפר במולדתו: "אחוז מאוד גבוה מהאוכלוסיה נרצח או נעדר, כל אחד בישראל מכיר מישהו שנפגע. נתתי שק שינה לחבר בצבא"

מרקו וולף, שוערה היהודי-ארגנטינאי של מכבי פתח תקווה זה יותר משנתיים, מאז שהגיע למלאבס מטיגרה, התראיין אמש (שני) במולדתו לתוכנית רדיו וסיפר על הימים הקשים מאז נפתחה מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת בבוקר.

"אני חי, בריא ושלם, מתכונן לרגעים קשים, אבל אני בסדר", סיפר וולף תחילה, "אני נמצא בתל אביב, הרחק מהגבול. עם כל האימה, אני באופן יחסי בסדר. אני גר בקומת קרקע ולא בכל הבניינים כאן יש מקום מוגן - אצלי בדירה אין, אבל יש בבניין ליד ואני הולך לשם כשיש אזעקה. אין מקלטים ברוב הבניינים. מה עושים במקלט? כולם מדברים, הם רגילים לזה. לזרים זו סיטואציה קשה יותר".

מרקו וולף, שוער מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
עזר עם שק שינה לחברו החייל. וולף/מאור אלקסלסי

עוד אמר וולף: "כל מספר חודשים יש עימות בין הצדדים, שאם לא מצליחים לנטרל אז הוא יוצא משליטה וצריך לדעת לחיות עם זה. כיפת ברזל עובדת, ב-2021 הם הפציצו במשך שבועיים והיא עבדה, אבל מה שקרה בשבת לא ייאמן - אחוז מאוד גבוה מהאוכלוסיה נרצח או נעדר. לכל אחד בישראל יש היכרות עם מישהו שנפגע מהמתקפה, רואים את זה לפי הרשתות החברתיות. אנחנו כרגע לא מתאמנים והרחובות ריקים מאדם - הכי מסכנות משפחות החיילים, שמתגייסים לצבא בהמון גאווה ורצון להגן על המדינה שלהם. אני אתמול נתתי שק שינה לחבר חייל שלא יודע איפה הוא יישן בלילה".

משפחתו של וולף, כמובן, דואגת לו מאוד, אבל הוא ניסה להרגיע אותם. "המצב לא מעודד והיום הייתי צריך לעזור לדוד שלי לחזור לארגנטינה. יש כאוס בשדה התעופה. אני מבין שהמשפחה שלי מפחדת ואני מנסה מכאן להרגיע אותה, זו סיטואציה לא נורמלית. זה לא משהו שכיף לדבר עליו, אבל חשוב להבהיר שמדובר כאן בטרור, הם רק רוצים להרוג אזרחים - זה לא צבא נגד צבא, זה טרור נגד אזרחים", סיכם השוער.

נזכיר כי וולף נחת בישראל בקיץ 2021 כשוער משנה במכבי פתח תקוה והעונה רשם רק הופעה אחת בגביע הטוטו, חרף העובדה שעמד בין הקורות במשך כחצי עונה בסיום העונה שעברה שהסתיימה בחזרת הקבוצה לליגת העל. הוא רשם שתי הופעות בליגת העל בעונת 2021/22, הראשונה שלו בארץ כאמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully