וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אניס יעזוב, רגלנד עשוי להצטרף להפועל תל אביב

12.6.2024 / 9:19

הגארד סיכם בוונציה, אך ייתכן שהאדומים יצליחו להשאירו לעונה הבאה. אקס הפועל חולון אחריו ברשימה. הינאס יקבע את זהות המאמן, כשאליפות תבטיח לדדאס המשכיות. פלטין מועמד לצד נועם יעקב

תקציר מסדרת הגמר באיטליה: אולימפיה מילאנו - וירטוס בולוניה 78:81/ספורט1

התרגשות גדולה בהפועל תל אביב לקראת סדרת הגמר של ליגת העל בכדורסל, שתצא לדרך מחר (חמישי, 21:00) ביד אליהו ותפגיש את האדומים בפעם השנייה ברציפות עם היריבה העירונית שלהם, מכבי תל אביב. 1,400 אוהדי הקבוצה ימלאו את יציעים 4-6 בהיכל, כאשר כמו בכל אחד ממשחקי הדרבי בשנים האחרונות, גם הפעם רשת תפריד בינם לבין היציעים שמתחתיהם.

בינתיים, בהפועל תל אביב הודיעו אתמול על מינויו של ג'ורג' (יורגוס) הינאס לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. היווני צפוי להגיע לארץ ולצפות במשחקי הגמר, כשלאחר סיום העונה האדומים ינסו לקבל החלטות מהירות בנוגע לזהות המאמן. אם הפועל תשבור בצורת בת 55 שנים ותזכה באליפות, סטפנוס דדאס ימשיך בתפקידו, אך אם יפסידו לצהובים בסדרת הגמר, ייתכן שיעדיפו לבצע שינוי.

ג'ו רגלנד. לירון מולדובן
למרות שלא הגיע במהלך העונה הזו, ג'ו רגלנד עדיין נלקח בחשבון/לירון מולדובן

עמדה אחת בה סימנו במועדון מספר שחקנים היא עמדת הרכז. טיילר אניס סיכם עקרונית בוונציה של נבן ספאחיה, אך בהפועל תל אביב לא אמרו נואש לגבי השארתו. במקביל, המועמד הנוסף הוא ג'ו רגלנד שעמו שוחחו האדומים במהלך העונה הזו. בכל הנוגע לחיזוק ישראלי, ככל הנראה במקומו של גיל בני, המועמדים הם נועם יעקב וגיא פלטין, שנחשב אהוד במיוחד על המאמן דדאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully