וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל העונה המטורפת הזאת מתנקזת לשבוע אחד מכריע"

עודד קטש מודה שמכבי תל אביב "מגיעה בכוחותיה האחרונים" לסדרת הגמר מול הפועל תל אביב, ומקווה לקבל את בולדווין וניבו: "נבדוק אותם באימונים". דדאס: "העובדה שלא זכינו באליפות כל כך הרבה שנים מוסיפה מוטיבציה". טימור: "העייפות לא תשפיע"

עודד קטש מדבר לקראת סדרת גמר הפלייאוף/צילום וידאו: איתי אניג'ר

שנה לאחר סדרת הגמר הבלתי נשכחת שהסתיימה בניצחון דרמטי של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב, שתי הקבוצות החזקות בישראל והיריבות המושבעות יספקו לחובבי הכדורסל סדרת גמר נוספת שתיפתח ביום חמישי באולמה של האלופה. בזמן שמכבי תל אביב גמרה מהר את הסדרה שלה מול הפועל ירושלים עם סוויפ, האדומים התקשו מאוד מול קרית אתא, אבל התפוצצו אמש במשחק השלישי ומגיעים לסדרה במצב רוח מרומם, אך בסגל לא ממש אידיאלי. ג'ון הולנד ששבר את כף ידו במשחק השני בסדרה ייעדר, כאשר גם אייזאה מיילס בספק. מי שעשוי לחזור הוא בריאן אנגולה שמחלים מהפציעה שלו וייתכן שיעמוד לרשות דדאס. כעת, עודד קטש וסטפנוס דדאס עורכים מסע"ת לקראת המשחק הראשון בסדרה.

"לומר שעברנו עונה מטורפת זה אנדרסטייטמנט", פתח ואמר עודד קטש. "קרו המון דברים, והכל מתנקז לשבוע הקרוב. אחרי עונה כל כך עמוסה באירועים ורגשות, אנחנו רוצים לסיים את זה עם תואר. השחקנים והצוות כבר מרגישים את הסוף. אני לא בטוח שהעובדה שהיו לנו יותר ימי מנוחה זה יתרון במקרה הזה, אבל נקווה לטוב".

"ברמה האישית חשוב לי מאוד לזכות באליפות. אנחנו מרגישים ראויים אחרי עונה כל כך מטורפת. צריך לתת הרבה קרדיט להנהלה, למועדון ובעיקר לשחקנים שהצלחנו לעבור את זה. ניצחנו הרבה משחקים גדולים העונה. זכורים לי הרבה מאוד משחקים שהיו חשובים לנו, והיינו שם בסיטואציות מורכבות. השבוע הזה מיוחד בצורה אחרת. מרגישים את הסוף ורוצים לסיים את זה יפה. שתי הקבוצות מגיעות עם כוחות אחרונים, ומי שתהיה יותר מרוכזת, תנצח - כי באמת הסדרה קצרה".

"בעונה שעברה בגמר הייתה אווירה אלימה בצורה יוצאת דופן וחריגה. אני לא נכנס למי אשם, זה לא רלוונטי. אנחנו רוצים אווירה אחרת, במיוחד השנה עם מה שעברנו במדינה. צריך לגלות פרופורציות וסולידריות, ולמצוא את המשותף ולשמור על זה. יש לי מעט תקווה שכמו המשחקים בעונה הרגילה שהיו קצת יותר רגועים, זה מה שיקרה גם עכשיו".

על מצבם של בולדווין וניבו אמר קטש: "נצטרך לראות בשני האימונים הקרובים אם ווייד וג'וש יהיו איתנו. יכול להיות שימי המנוחה יעזרו לנו בתחום הזה".

עודד קטש, ג'ון דיברתולומיאו, מכבי תל אביב, לצד סטפנוס דדאס, בר טימור, הפועל תל אביב. דני מרון
מרגישים את הסוף. קטש, דיברתולומיאו, טימור ודדאס/דני מרון

קפטן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו הוסיף: "במכבי תמיד רוצים לזכות באליפות, במיוחד כשמדובר בדרבי, אבל אנחנו לא מתמקדים בזה, אלא באים רק כדי לקחת את התואר. התאכזבנו אחרי ההפסד בגמר הגביע, אבל אחרי כל מה שעברנו, יש לנו על מה להיות גאים, וזכייה באליפות תהיה סיום מושלם לתהליך הזה. אין מה להשוות בין הסדרה הזו לעונה שעברה. ברור שמדובר ביריבות גדולה ושהאוהדים מצפים לזה. כדי לזכות באליפות צריך לעבור מכשולים גבוהים, אז אנחנו מצפים לזה".

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס אמר: "המטרה הראשונית הייתה לעלות לגמר ועשינו את זה. אנחנו מודעים לכמה האוהדים שלנו רוצים לזכות באליפות אחרי כל כך הרבה שנים. יש לנו מוטיבציה גבוהה, ואנחנו מקווים לשמח את כולם. הכל פתוח, אנחנו צריכים רק שני ניצחונות".

"העובדה שהפועל לא זכתה באליפות כל כך הרבה שנים מוסיפה מוטיבציה. אנחנו רוצים להיות אלו שעושים את זה. ברגע האמת, אם נרגיש שמכבי תל אביב לא ברמה הנדרשת, נעשה את זה ונשכתב את ההיסטוריה.

בר טימור הוסיף: "אנחנו גאים להיות במעמד הזה שנתיים ברציפות. זה אומר הרבה על המועדון הזה. זו סדרה קצרה של שני משחקים, אז פחות מתייחסים לאנדרדוג ופייבוריטים. אנחנו באים כדי לעשות את זה".

"לכולנו מאוד חשוב שהמשחקים האלה יעברו בצורה חלקה. ברור שיש המון אמוציות, אבל אנחנו רוצים שזה יעבור ללא תקריות ונשמור על אווירה ספורטיבית. אנחנו רוצים להתמקד בכדורסל טוב, ופחות בבעיות מסביב. אני מקווה ומאמין שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully